آکادمی هلاکوئی
1400/01/15
13:10
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۵ فروردین)

ریجکت شدن بیت کوین تا ۵۶۵۰۰ دلار همانطور…

ریجکت شدن بیت کوین تا ۵۶۵۰۰ دلار


همانطور که قبلا گزارش کردیم، بیت کوین برای چندین روز متوالی در نزدیکی تراز ۶۰ هزار دلاری در نوسان بود و هر بار تلاش آن برای عبور از این سطح با شکست روبرو شد.


این وضعیت در ۲۴ ساعت گذشته تکرار شد. خرس ها کنترل بازار را به دست گرفتند و این دارایی را به پایین کشاندند. در نتیجه، ارز رمزنگاری شده اول بازار، حدود ۳۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به پایین ترین سطح روزانه خود ، یعنی در زیر ۵۶۵۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید. علی رغم بازگشت سریع و بازیابی حدود ۱۰۰۰ دلار از ارزش از دست رفته، بیت کوین در مقیاس ۲۴ ساعته هنوز بیش از ۳ درصد کاهش را نشان می دهد.


اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از آن هستند که سطح فعلی قیمت در حدود ۵۷۵۰۰ دلار اولین حمایتی است که می تواند افت قیمت دیگری را به دنبال داشته باشد. در صورت سقوط مجدد این دارایی به زیر این سطح حمایتی، حمایت های بعدی در سطوح ۵۶۶۰۰ و ۵۴۶۷۵ دلار قرار خواهند داشت.


دریای خون در بازار آلتکوین ها


طی چند روز گذشته کوین های جایگزین کاملا روندی صعودی داشتند. اتریوم از برجسته ترین نمونه هایی بود که در نهایت توانست مقاومت ۲۰۰۰ دلاری را برای اولین بار از اواسط فوریه (اواخر بهمن) تاکنون پشت سر بگذارد. بعلاوه، ETH به حرکت خود ادامه داد و بالاترین قیمت تاریخی خود را نزدیک به ۲۱۵۰ دلار ترسیم کرد.


با این وجود، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار از آن زمان تاکنون بیش از ۱۰۰ دلار کاهش یافته است و در حال حاضر کمی بالاتر از ۲۰۰۰ دلار ترید می شود.


بقیه ده کوین برتر از دیروز قرمزپوش شده اند. بایننس کوین (۲-٪) به زیر ۳۴۰ دلار کاهش یافته است، کاردانو با ۴ درصد کاهش به زیر ۱.۲۰ رسیده است، در حالی که پولکادات که دیروز به رکورد جدیدی رسیده بود، امروز به ۴۴ دلار رسید.


Ripple (-۷.۵٪) ، Uniswap (-۷٪) ، Litecoin (-۸٪) و THETA (-۵٪) نیز در مقیاس ۲۴ ساعته ریزشی بوده اند.


بازار16 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 فروردین)بازار16 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 فروردین)

وضعیت کوین های جایگزین دارای ارزش بازار کمتر نیز تا حدودی مشابه بوده است. Harmony با ۱۱٪ کاهش به ۰.۱۶ دلار رسیده است. بعد از آن نیز Theta Fuel (-۱۰.۵٪), Bitcoin SV (-۱۰.۵٪), Fantom (-۱۰٪), EOS (-۱۰٪), Holo (-۹٪) و Kusama (-۹٪) قرار می گیرند.


در نهایت، سرمایه تجمعی بازار دارایی های رمزپایه در طی یک روز حدود ۶۰ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۱.۹۱۰ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0