رمزارز نیوز
1401/06/20
11:30
رالی صعودی اخیر شیبا ادامه‌دار است یا موقتی؟

سطح عملکرد شیبا طی ۳۰ روز گذشته پایین‌تر از آن چیزی بوده که این ارز دیجیتال قادر به انجام آن است. در حالی که… مطالعه مطلب ...

سطح عملکرد شیبا طی ۳۰ روز گذشته پایین‌تر از آن چیزی بوده که این ارز دیجیتال قادر به انجام آن است. در حالی که رکود در بازار به سقوط قیمت کمک کرد، اما ارتش شیبا انتظار بیشتری از آن دارد.


به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، با این حال، به نظر می‌رسد که شیبا صدای این انتظارات را شنیده و مطابق آن عمل کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا بیش از ۵ درصد سود برای سرمایه‌گذاران داشته است. جالب اینجاست که این حرکت در ۸ سپتامبر آغاز شد، زمانی که شیبا سطوح مقاومت را شکست و از ۰.۰۰۰۰۱۲۰۳ دلار به سمت ۰.۰۰۰۰۱۳۲۳ دلار حرکت کرد.


آیا صعود ادامه خواهد داشت؟

طبق نمودار چهار ساعته پرایس اکشن شیبا، حرکت کنونی قیمت تعجب‌آور نبوده است. از ۳۰ آگوست، خطوط اندیکاتور بولینگر حرکت خاصی نداشتند. این آرامش چند روزی ادامه داشت و قیمت روی حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۲۲۴ دلار قرار داشت.


سپس، شیبا توانست تا ۰.۰۰۰۰۱۳۰۴ دلار بریک اوت کند، اما در تلاش برای آزمایش ۰.۰۰۰۰۱۳۴۱ دلار با سطح مقاومت مهمی مواجه شد. این اتفاق منجر به کاهش قیمت به ۰.۰۰۰۰۱۱۷۵ دلار در ۷ سپتامبر شد. بررسی اندیکاتورها نشان از آن دارد که نوسانات در حال حاضر در بالاترین سطح در هفت روز گذشته بوده است. بنابراین، انتظار برای یک افت ناگهانی طبق الگوی مثلث صعودی اخیر ممکن است خیلی هم بی‌راه نباشد.


نمودار ۴ ساعته شیبا به تتر در حالی که شیبا نتوانسته سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۱۳۹۸ دلار را نگه دارد، سطوح مقاومتی بین ۰.۰۰۰۱۳۲۶ دلار و ۰.۰۰۰۱۳۵۵ دلار می‌بایست در نظر گرفته شوند. در زمان انتشار این خبر، به نظر می‌رسید که حرکت نمایش داده شده توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) با بیانیه فوق‌الذکر مطابقت داشته باشد.


داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که حجم معاملات شیبا نیز روز گذشته ۱۶۷٪ افزایش یافت. با این حال، RSI با رسیدن به عدد ۶۸.۲۲ به منطقه اشباع خرید نزدیک می‌شود.


با بررسی شاخص مکدی (MACD)، حرکت شیبا می‌تواند در کوتاه‌مدت صعودی باقی بماند. با قرار گرفتن خط آبی در بالای خط نارنجی، افزایش ۵ درصدی شیبا ممکن است افزایش بیشتری را تجربه کند. با این حال، در نظر گرفتن حرکت بیت کوین نیز برای تحقق علائم صعودی ضروری است.


نمودار ۴ ساعته شیبا به تتر جدای از عملکرد چشمگیر اخیر شیبا، تراکنش‌های بیشتری در اکوسیستم آن به ازای نرخ سوختگی انجام شده است. طبق اعلام Shibburn، تعداد توکن‌های شیبای سوزانده شده نسبت به روز گذشته ۲۷۹.۹۸ درصد افزایش داشته است. این نکته باعث می‌شود که کل شیبای سوخته شده از ابتدا تا کنون به ۴۱۰,۳۸۰,۱۵۹,۴۳۲,۸۴۷ برسد.


انتهای خبر

0
0