پایگاه خبری انتخاب
1398/12/11
08:20
#صبحانه_خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / اعمال محدودیت برای خروج از قم / آخرین اخبار کرونا / وضعیت سلامت شجریان پورمحمدی کرونا دارد تست...

#صبحانه_خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / اعمال محدودیت برای خروج از قم / آخرین اخبار کرونا / وضعیت سلامت شجریان


پورمحمدی کرونا دارد


تست ⁧ کرونای ⁧ مصطفی پورمحمدی⁩ مثبت اعلام شده و او اینک در بیمارستان ⁧مسیح دانشوری بستریست.



خروج از قم محدود شد


قایم مقام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم گفت: ازخروج افراد مشکوک به کرونا از قم از فردا یکشنبه جلوگیری خواهد شد.



تشکیل ستاد برای انتقال ایرانیان به کشور


ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه به منظور ساماندهی و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی به ایرانیانی که با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی تعدادی از کشورها در ارتباط با ویروس کرونا، با مشکلاتی مواجه شده اند، تشکیل شده است .


وضعیت تنفس محمدرضا شجریان بهبود یافت


بیمارستان جم در اطلاعیه‌ای جدید از جدا شدن دستگاه‌ها و بهبود وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان خبر داده است.



آموزش دانش‌آموزان در تلویزیون تا خرداد ادامه می‌یابد


مدیر شبکه آموزش گفت: آموزش‌های دانش‌آموزان تا خرداد ادامه می یابد. دانش آموزان می‌توانند سوالات خود را از سرشماره اعلامی به صورت برخط بپرسند و از دوشنبه «نرم افزار هفت» آماده می‌شود.



آمار فوتی‌های کرونا به ۴۳ نفر رسید


سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی ۲۰۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار کل مبتلایان تا ظهر امروز را ۵۹۳ نفر و شمار فوتی ها را ۴۳ نفر اعلام کرد. او همچنین گفت که ۱۲۳ نفر از بیماران کرونایی هم در روزهای اخیر از بیمارستان ترخیص شده اند.



پسر حدادعادل به کرونا مبتلا شد


فریدالدین حداد عادل تنها فرزند پسر غلامعلی حدادعادل در توییتر خود نوشت: «خب، کورنایی شدم. رفته بودم قم به مدرسه سر بزنم که مبتلا شدم و الان قرنطینه‌ی خانگی‌ام. از همه‌ی دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مدرسه بابت پیام‌های محبت‌آمیزشون تشکر می‌کنم. سعی می‌‌کنم تجربه‌ی این چند روز رو براتون بنویسم».



دهها میلیون ماسک خارجی این هفته وارد بازار می شود


محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو گفت: چند ده میلیون ماسک خارجی طی امروز و یکی، دو روز آینده وارد کشور می شود و به سرعت با اولویت مراکز بهداشتی- درمانی و بعد داروخانه ها در کشور توزیع می شود و بعد از آن هم به بخش صنایع داده می شود.



منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت


محمدعلی رمضانی دستک منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت. پیشتر این نماینده منتخب مجلس یازدهم مشکوک به کرونا اعلام شده بود.


🆔 @Entekhab_ir


انتهای خبر

0
0