آکادمی هلاکوئی
1401/04/24
11:10
جمع آوری سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری توسط ۵ire برای توسعه بلاک چین پایدار

شرکت ۵ire، یک شبکه لایه ۱ بلاک چین…

شرکت ۵ire، یک شبکه لایه ۱ بلاک چین می باشد که سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری سری A را از شرکت Sram و Mram مستقر در بریتانیا جذب کرده است.


۵ire که در دبی ثبت شده است، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که قصد دارد از این بودجه برای گسترش به آسیا، آمریکای شمالی و اروپا استفاده کند و در عین حال هند را به عنوان مرکز عملیات و منطقه اصلی تمرکز حفظ کند.


این بودجه ارزش ۵ire را به ۱.۵ میلیارد دلار می رساند که مسلما آن را به اولین تک شاخ (یونی کورن) بلاک چین با پایداری در هسته خود و سریع ترین بلاک چین در حال رشد در هند تبدیل می کند. پراتیک گاوری (Pratik Gauri)، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران این شرکت، گفت که مدل کسبوکار ۵ire تعبیه الگوی سودمندی با روش های بسیار انگیزشی است که با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDG) همسو هستند. این شرکت این پیاده سازی را Proof-of-Benefit می نامد.


گاوری افزود که ۵ire به سازمان های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و گروه های کاری برای کمک به تسریع اجرای ۱۷ هدف SDG سازمان ملل قدرت می‌دهد.


Sailesh Hiranandani، بنیانگذار و رئیس Sram & Mram از مالزی، با ذکر مثالی گفت: بلاک چین ۵ire یکی از مواردی است که “دولت ها و شرکت های بزرگ از آن در آینده نزدیک استفاده خواهند کرد”.


هیراناندانی در ایمیلی گفت: «خاور دور بسیار فعال و مشتاق به پذیرش بلاک چین است، مانند برنامه مهاجرت مالزی و کارت سلامت. ما احساس می کنیم که ورود به بازار با شریک لایه ۱ که پایدار است، ایده‌آل می باشد و ۵ire به عنوان یک بلاک چین پایدار برای ما عالی است. این به گروه ما برای برقراری ارتباط در بلاک ها کمک می‌کند زیرا با کشورهای مختلف سروکار داریم و دفاتری در بیش از ۸ کشور داریم.


Sram & Mram شامل ۱۰ شرکت در بیش از ۳۵ مکان است. علایق آن شامل کشاورزی، هوش مصنوعی، مدیریت صندوق سرمایه گذاری، رسانه و انتشارات، مهمان نوازی و فناوری اطلاعات است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0