آکادمی هلاکوئی
1400/09/25
19:20
شیبا اکنون در بزرگترین باشگاه واقعیت مجازی آمریکای جنوبی از طریق BitPay پذیرفته می شود

شیبا اینو (Shiba Inu) اکنون توسط بزرگترین باشگاه…

شیبا اینو (Shiba Inu) اکنون توسط بزرگترین باشگاه واقعیت مجازی در آمریکای شمالی و جنوبی از طریق BitPay پذیرفته شده است. پشتیبانی از شیبا اخیرا در BitPay اضافه شده است، بنابراین امکان خرید با شیبا را در مکان هایی که BitPay را می‌پذیرند یا از جایی که می‌توان کارت هدیه را از طریق کیف پول آن خریداری کرد، می‌دهد.


VR World، بزرگترین باشگاه واقعیت مجازی در آمریکای شمالی و جنوبی، اعلام کرده است که این شرکت، ارز دیجیتال را برای پرداخت کالا و خدمات از BitPay می‌پذیرد. VR World همچنان یک بازیکن فعال در فضای NFT است. این باشگاه حتی میزبان مراسم بعد از کنفرانس NFT NYC در ماه نوامبر (آبان) نیز بوده است.


به گفته لئو تسیمر (Leo Tsimmer)، مدیر عامل VR World، پس از اینکه VR World ماه گذشته میزبان مراسم بعد از کنفرانس NFT NYC بود، برای ما روشن شد که ارز دیجیتال وارد زندگی روزمره شده است.


در ۹ دسامبر (۱۸ آذر)، پلتفرم خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay اعلام کرد که کسب و کارهای در شبکه آن اکنون می‌توانند شیبا اینو را برای پرداخت بپذیرند و مصرف‌کنندگان می‌توانند این میم کوین را در برنامه کیف پول BitPay خریداری، ذخیره و مبادله کنند.


به غیر از شیبا، لیست سایر رمزارزهای پشتیبانی شده در BitPay شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، Wrapped Bitcoin، دوج کوین، لایت کوین و پنج استیبل کوین با دلار آمریکا است.


پذیرش رو به رشد شیبا اینو


Flexa، یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال با حمایت دوقلوهای Winklevoss، اخیرا پشتیبانی از شیبا را اضافه کرده است، به این معنی که دارندگان SHIB اکنون می‌توانند آن را در تقریبا ۴۰،۰۰۰ فروشگاه در سراسر ایالات متحده خرج کنند.


در همین حال، قیمت SHIB در یک الگوی مثلثی به تثبیت خود ادامه می دهد زیرا سرمایه گذاران به دنبال سرنخ هایی برای اقدام بعدی هستند. طبق داده های CoinMarketCap، شیبا در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۳۶ دلار در رتبه سیزدهم بزرگترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0