آکادمی هلاکوئی
1401/05/12
09:00
برند لوکس Gucci در ایالات متحده، Apecoin را برای پرداخت ها می پذیرد

پلتفرم Bitpay، پس از پذیرش رمزارزهایی مانند بیت…

پلتفرم Bitpay، پس از پذیرش رمزارزهایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، ریپل، دوج کوین، شیبااینو و لایت کوین، دو رمزارز جدید را به پلتفرم پرداختی خود اضافه کرده است.


در کنار این سکه ها، بیت پی از چند دارایی استیبل کوین از جمله استیبل کوین سیرکل (USDC) پشتیبانی می کند. این هفته، بیت پی با افزودن apecoin (APE) و سکه یورو (EUROC) گزینه های پرداختی پلتفرم را گسترش داده است.


ایپ کوین به دلیل داشتن یک دارایی رمزارزی طراحی شده برای متاورس Bored Ape Yacht Club (BAYC) به نام «طرف دیگر یا Otherside»، به خوبی شناخته شده است. ارز دیجیتال یورو (EUROC)، استیبل کوین شرکت سیرکل است که به تازگی راه اندازی شده و با حمایت ۱:۱ یورو (EUR) پشتیبانی می شود.


هر دو دارایی رمزارز در سال جاری راه اندازی شدند و بیت پی در جزئیات اعلام کرد که طراح کیف و کفش لوکس Gucci، اولین تاجری خواهد بود که APE را از طریق سیستم بیت پی در فروشگاه های ایالات متحده می پذیرد.


گوچی در حال حاضر ده رمزارز مختلف را پذیرفته است و استفن پیر، بنیانگذار و مدیر عامل بیت پی، گفت که تاجران لوکس مانند گوچی، از بیت پی خواسته اند که از APE و استیبل کوین جدید مبتنی بر یورو EUROC نیز پشتیبانی کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0