آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
12:20
افزایش تعداد آدرس های فعال کاردانو علی رغم کاهش قیمت

بر اساس تازه ترین داده های پلتفرم تحلیل…

بر اساس تازه ترین داده های پلتفرم تحلیل داده مساری (Messari)، تعداد آدرس های فعال شبکه کاردانو در نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان تا امروز) بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است؛ به طوری که در مقطعی، تعداد آدرس‌های فعال ADA به بیش از ۴۸۵۰۰۰ هم رسید، اگرچه اکنون این رقم بیش از ۱۹۱۵۰۰ آدرس است. گفتنی است که در ابتدای ماه، تعداد این آدرس ها در حدود ۱۶۱۰۰۰ بود.


شبکه کاردانو و رمزارز بومی آن یعنی ADA پس از چندین ارتقاء در سال جاری، عملکرد خوبی از خود نشان دادند. مهمترین آنها ارتقای شبکه آلونزو بود که قراردادهای هوشمند را به این پلتفرم وارد کرد.


با ورود قراردادهای هوشمند، این شبکه بسیار توانمندتر شده است و همین امر منجر به توسعه این شبکه در رابطه با فضای دیفای (DeFi) شده است.


البته با وجود چندین رویداد نه چندان مطلوبی که برای این شبکه اخیرا رخ داد، افزایش تعداد آدرس های فعال شاید تاحدودی تعجب آور باشد. برای مثال، همانطور که در گزارش ها خواندید، پلتفرمeToro ، در اقدامی عجیب ADA را از دسترس مشتریان ایالات متحده خارج کرده است. پس از آن قیمت ADA اندکی کاهش یافت.


این رمزارز در اوایل سپتامبر ۲۰۲۱ (اواسط شهریور) به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۳.۰۹ دلار رسید و تا اکتبر (مهر ماه) به تلاش خود برای حفظ این سطح ادامه داد.


با وجود این که قیمت ADA رو به کاهش گذاشته است، آینده کاردانو نسبتا روشن به نظر می رسد. به روز رسانی های متعدد، قابلیت های شبکه را افزایش داده و مطمئنا علاقه سرمایه گذاران جدید برای توسعه شبکه به سوی آن معطوف می گردد.


بخش بزرگی از موفقیت کاردانو از قدرت اکوسیستم آن ناشی می شود. ظاهرا این شبکه آماده است تا حداقل به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای اتریوم، که همچنان بازار دیفای را زیر سلطه دارد، وارد عمل شود. اتریوم نیز روی بهبود شاخص های فاندامنتال خود کار می کند. انتظار می رود شبکه های نسل بعدی به سرعت از نقاط قوت خود برای ایجاد یک اکوسیستم قوی تر بهره بگیرند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0