فرارسانه
1400/09/07
13:43
نگاهی به بازارهای فرابورس در روز یک‌شنبه (هفتم آذرماه 1400) ✅ تغییر مالکیت 1700 میلیارد تومان انواع اوراق 📌روزیک‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران...

نگاهی به بازارهای فرابورس در روز یک‌شنبه (هفتم آذرماه ۱۴۰۰)



✅ تغییر مالکیت ۱۷۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق



📌روزیک‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از یک هزار و ۷۱۴میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با کاهش ۱۳۲ واحدی مواجه شد و در عدد ۱۹هزار و ۴۹۳ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری،یک‌شنبه هفتم آذرماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از یک هزار و ۷۱۴ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون برگه انواع اوراق مالی در ۲۲۸هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر افت قیمت نمادهای بپاس، غصینو، مارون، فجهان و شراز ۱۳۲ واحد پایین آمد و در رقم ۱۹هزار و ۴۹۳ قرار گرفت. این در حالی بود که نمادهای سمگا و زاگرس با معاملات مثبت از افت بیشتر این متغیر جلوگیری کرد.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بالغ‌بر یک هزارمیلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از ۵ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۴۰۷ میلیارد تومان انجام شد.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای توسن، فجهان، کزغال، فرابورس، گدنا، مدیریت و کرمان پر تراکنش ترین نمادهای فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای حسیر، دتوزیع، غگلپا، سمگا، سدبیر، گکوثر و دسانکو بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران نمادهای زنگان، غصینو، ثرود، اتکای، نطرین، کاسپین و شکام شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0