همفکران
1400/04/01
09:02
تغییر سهام سهامداران عمده/ تحرکات حقوقی ها در فولادی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

روز یکشنبه ستاد اجرایی فرمان امام نزدیک به ۱۰ میلیون از سهام مجموعه برکت را خریداری کرد. دوشنبه ۳۱ خرداد ماه نیز شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر ۱۰ میلیون دیگر از سهام این شرکا را خریداری کرد.


استقبال حقوقی‌ها از بانکی‌ها همچنان ادامه دارد. صندوق بازار گردانی بانک ملت ۱۱۱ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد ، صندوق بازار گردانی لوتوس پارسیان بیش از ۶ میلیون سهام بانک پارسیان ، شرکت بینش پژوه ایرانیان ۴۰ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کردند. در بانک تجارت، صبا تامین اقدام به فروش ۳۰ میلیون از سهم خود کرد اما صندوق بازار گردانی تجارت ۲۶ میلیون از سهم بانک تجارت را خرید.


شرکت صبا میهن بیش از ۱۸۶ میلیون سهام ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری فرهنگیان نیز ۱۷ میلیون از سهام این شرکت را به فروش رساندند، اما صندوق بازنشستگی کشوری خریدار بیش از۸ میلیون از سهام این شرکت شد.


روز معاملاتی ۳۱ خردادماه حقوقی‌ها فروشنده سهم‌های فولادی خود بودند. سامان مجد فروشنده ۴ میلیون از سهم فولادی خوزستان شد و شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا نیز ۶۵ میلیون از سهام فولاد مبارکه اصفهان را فروخت اما خریدوفروش های فولادی‌ها در این نقطه تمام نشد و شخص حقیقی اقدام به فرش ۲۱۸ میلیون از سهام فولاد کاویان کرد و شرکت صبا میهن بیش از ۲۲۲ میلیون سهام فولاد کاویان را خریداری کرد.


اما شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا فقط به فروش سهم فولادی‌ها بسنده نکرد و بیش از ۹۱ میلیون سهام هلدینگ غدیر را نیز به فروش رساند.


روز گذشته سیمانی ها عکس فولادی‌ها بودند، شخص حقیقی یک‌میلیون سهام سیمان داراب و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۶ میلیون سهام سیمان تامین را خریداری کردند.



انتهای خبر

0
0