آکادمی هلاکوئی
1400/02/04
14:26
George Residence، بیت کوین را به عنوان گزینه ای برای پرداخت، میپذیرد!

طبق اطلاعیه مطبوعاتی، شرکت فروش در کوتاه مدت…

طبق اطلاعیه مطبوعاتی، شرکت فروش در کوتاه مدت به نام جرج رزیدانس (George Residence) ، برنامه خود را مبنی بر اتخاذ بیت کوین به عنوان ذخیره اصلی و همچنین نوعی پرداخت اعلام کرده است.


بر اساس این اطلاعیه ، شرکت نیجریه ای که چند ماه پیش وارد حوزه مهمان داری شد ، به اولین هتل آپارتمان تبدیل خواهد شد که دارایی دیجیتال بیت کوین را به عنوان گزینه پرداخت، میپذیرد. یانجو جورج (Yanju George)، مدیر عامل جرج رزیدانس، در گفتگو با خبرنگاران ، اظهار کرد که تصمیم برای استفاده از بیت کوین به عنوان دارایی اصلی ذخیره این شرکت ، به منظور جبران بودجه در برابر نرخ تورم سرسام آور کشور است. جای تعجب نیست، این تنها دلیل پذیرش گسترده رمزارزها در کشور آفریقای غربی میباشد.


در کنسرسیوم با Coinnest Africa ، شرکت پیشگام در فروش کوتاه مدت، بیت کوین را به عنوان گزینه ای پرداخت اجاره آپارتمان ها و هتل ها، ذکر کرده است. در Lagos State ، در محلی به نام Lekki ، یکی از مکانهای منحصر به فرد این کشور ، جرج رزیدانس ، از طریق این ادغام روش پرداختی، پیشگام یک تغییر الگو در نحوه عملکرد فروش کوتاه مدت، نه تنها در کشور بلکه در کل قاره آفریقا، خواهد بود.


با توجه به آمار منتشر شده، نیجریه ای ها، علی رغم ممنوعیت های اخیر دولت در مورد معاملات رمزنگاری، همچنان در حال خرید و فروش بیت کوین و آلت کوین ها هستند ، این تصمیم جرج رزیدانس ،مورد توجه علاقه مندان و معامله گران حوزه رمزنگاری قرار خواهد گرفت.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: investing


انتهای خبر

0
0