بورس پرس
1400/09/21
00:00
وعده وزیر صنعت برای رفع مشکل سرمایه در گردش شرکت اخراجی از بورس

وزیر صنعت در بازدید از کارخانه شرکت اخراجی از بورس و حاضر در بازار پایه از اقدام برای رفع مشکل سرمایه در گردش آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، رضا فاطمی امین در سفر به استان لرستان و بازدید از کارخانه نساجی بروجرد ضمن راه اندازی رسمی خط چاپ عرض سه متری پارچه که سهم موثری در افزایش اشتغال مستقیم خواهد داشت، گفت: برای رفع مشکل سرمایه در گردش کارخانه صحبت شده و برای رفع آن اقدام می شود.


امید اعلایی مدیرعامل نساجی بروجرد درخصوص طرح‌های توسعه کارخانه گفت: در حال حاضر در این شرکت بالغ بر هزار نفر مشغول به کار هستند و به ازای همه طرح‌ها حدود هزار نفر دیگر اشتغال ایجاد می‌شود. افتتاح خط چاپ عرض سه متری یکی از سرمایه‌های شرکت است که ظرف سه هفته به بهره برداری رسید.


وی از تولید روزانه ۲۲ تن نخ و ۶۵ هزار متر پارچه در این کارخانه خبر داد و افزود: در شرایط فعلی از وزارت صنعت انتظار می رود یک دهم ارزش سرمایه موجود کارخانه در قالب سرمایه در گردش پرداخت شود.


بنابراین گزارش، شرکت نساجی بروجرد با سرمایه ۱۴.۸ میلیارد تومانی پس از ۱۹ سال به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش از ۱۹ شهریور سال ۹۹ از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و به تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس منتقل شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0