بورس۲۴
1401/06/05
09:12
«ولقمان» و تغییر گروه اطلاعیه

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴،خرید کارگزاری توسط شرکت سرمایه گذاری لقمان : گزارش نهایی مدیرعامل در رابطه با موضوع خرید سهام کارگزاری و توضیحات ارائه شده در خصوص توجیه سرمایه گذاری در این خصوص به منظور تکمیل زنجیره ارزش شرکت اصلی و شرکت های فرعی با توجه به افزایش چشمگیر معاملات در حوزه های مختلف بازار سرمایه و ضرورت حضور بخش واسطه گری معاملات (کارگزاری) ، هیات مدیره خرید ۴۹ درصداز سهام کارگزاری توسعه سهند را براساس قیمت گزارش ارزیابی سهام که توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرفته ، تصویب نمود.

«ولقمان» و تغییر گروه اطلاعیه

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،خرید کارگزاری توسط شرکت سرمایه گذاری لقمان : گزارش نهایی مدیرعامل در رابطه با موضوع خرید سهام کارگزاری و توضیحات ارائه شده در خصوص توجیه سرمایه گذاری در این خصوص به منظور تکمیل زنجیره ارزش شرکت اصلی و شرکت های فرعی با توجه به افزایش چشمگیر معاملات در حوزه های مختلف بازار سرمایه و ضرورت حضور بخش واسطه گری معاملات (کارگزاری) ، هیات مدیره خرید ۴۹ درصداز سهام کارگزاری توسعه سهند را براساس قیمت گزارش ارزیابی سهام که توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرفته ، تصویب نمود.


لازم به توضیح است به دلیل اینکه براساس مقررات اساسنامه شرکت های کارگزاری ونیز الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار می بایست خریدار به تایید سازمان اوراق بهادار برسد. بدیهی است پس از تایید خریدار مفاد قرارداد بطور کامل افشا میگردد.


شایان ذکر است نقل و انتقال رسمی و تحقق نهایی خرید سهام براساس مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و اساسنامه شرکتهای کارگزاری منوط به اخذ مجوزسازمان بورس اوراق بهادار و پس از دریافت تاییدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار امکان پذیر بوده و قطعیت خرید سهام مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد.

ولقمان
انتهای خبر

0
0