سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/10
08:20
#سیمان ✍️با بهبود نسبی معاملات در بازار و گزارشات خوب شهریور ماه، وضعیت عرضه و تقاضا در خاکستری‌های بازار سر و شکل خوبی گرفته است. شاخص این گروه ح...

#سیمان



✍️با بهبود نسبی معاملات در بازار و گزارشات خوب شهریور ماه، وضعیت عرضه و تقاضا در خاکستری‌های بازار سر و شکل خوبی گرفته است. شاخص این گروه حمایت مهمی را در محدوده ۱۰ هزار واحدی از دست داده اما باتوجه به مبالغ فروش در شهریور ماه بازگشت بالای مقاومت ذکر شده کار سختی برای سیمانی‌ها نخواهد بود.



✅در این گروه #سپاها با واکنش مثبت به خط روند صعودی خود در رقم ۸۵۰ تومان نقطه بازگشت خوبی ایجاد کرده است. سپاهانی‌ها اگر بتوانند بالای محدوده مقاومتی ۹۶۰ - ۹۷۰ تومان تثبیت شوند، رشد تا محدوده ۱.۱۰۰ تومان کار سختی نخواهد بود.



🌀در طرف دیگر #سصفها با برخورد به سطح قیمتی ۴.۴۴۵ تومان واکنش خوبی از خود نشان داده است. باید توجه داشت این محدوده برای کاهش یا افزایش قیمت محدوده مهمی است. در صورتی که این نماد با حد ضرر ۱۰ درصد بتواند خود را بالای عدد ذکر شده تثبیت کند در میان‌مدت می‌تواند بازدهی ۴۰ درصدی را ثبت کند.



🔰و در آخر به #سرود می‌رسیم. سهمی که از نظر بنیادی متحول شده است. سرود در صورتی که بتواند کف‌سازی خوبی در محدوده ۲.۳۵۰ تومان داشته باشد، در قدم اول می‌تواند تا ۲.۸۰۰ تومان نیز رشد کند.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0