رمزارز نیوز
1401/01/23
13:59
خبرهای خوب برای صرافی یونی سواپ

یونی سواپ لبز (Uniswap Labs)، توسعه‌دهنده پروتکل دیفای یونی سواپ، از راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر… مطالعه مطلب ...

یونی سواپ لبز (Uniswap Labs)، توسعه‌دهنده پروتکل دیفای یونی سواپ، از راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) خود برای توسعه وب ۳ خبر داده است. این بازوی سرمایه‌گذاری که Uniswap Labs Ventures نام دارد، قرار است در مراحل مختلف پروژه‌های وب ۳ – از زیرساخت‌ها گرفته تا ابزارهای توسعه‌دهنده و برنامه‌های برقراری ارتباط با مشتریان – سرمایه‌گذاری کند.


علاوه بر این، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر یونی سواپ به‌طور فعال در حاکمیت درون و برون زنجیرهای هم شرکت خواهد کرد. این تیم در ادامه افزود که در حال حاضر در سیستم‌های حاکمیتی پروتکل‌های میکر دائو، آوه، کامپاند و اتریوم نیم سرویس، مشارکت دارد. طبق گزارش‌ها، اتریوم لبز تاکنون در ۱۱ شرکت و چند پروتکل وب ۳ سرمایه‌گذاری کرده است.


به گزارش Crunchbase، ارزش کل معاملات ۲۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دو ماه اول سال ۲۰۲۲، نزدیک به ۴ میلیارد دلار بوده که ۲۲ درصد از ارزش کل معاملات آنها در سال ۲۰۲۱ است.


سال گذشته، جک دورسی، بنیانگذار توییتر، با انتقاد شدید از فضای وب ۳ به دلیل کنترل سرمایه‌گذاران خطرپذیر بر آن، گفته بود که آنها مزیتی ناعادلانه را در یک فضای ظاهرا غیرمتمرکز به دست آورده‌اند. با این وجود، فضای وب ۳ همچنان شاهد سرمایه‌گذاری‌های عظیمی از سوی صرافی‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های فناوری است.


انتهای خبر

0
0