آکادمی هلاکوئی
1400/09/21
08:40
نهنگ ها طی ۳ ماه گذشته ۱۹۰ میلیون واحد ریپل (XRP) انباشت کرده اند

در پی اصلاح گسترده ای که در سطح…

در پی اصلاح گسترده ای که در سطح جهان بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفت، بسیاری از شبکه‌ها اصلاحات شدیدی را در بازار تجربه کردند. در حالی که برخی از معامله گران به خاطر این سقوط ناگهانی متحمل زیان­ های شدیدی شدند و بخشی از دارایی خود را از دست دادند، نهنگ ها فرصت را غنیمت شمرده و فعالانه در حال انباشت دارایی و افزایش پوزیشن های خود در کف قیمت هستند.


نموداری که در واقع آدرس ­هایی با بیش از ۱ میلیون واحد رمزارز ریپل (XRP) را به تصویر می کشد حاکی از آن است که نهنگ‌ها در این دوران بیش از ۶ درصد به دارایی‌های قبلی خود اضافه کرده‌اند و در حال حاضر مجموعا ۳.۳ میلیارد XRP با ارزش تقریبی ۲.۶ میلیارد دلار را در اختیار دارند.


روند قدرتمند انباشت XRP از دسامبر سال گذشته (آذر و دی ۹۹) آغاز شد و تنها ۵.۶٪ از آدرس ها در ردیف نهنگ باقی مانده بود. در ماه جولای (تیر و مرداد) قبل از اینکه نهنگ ها ۰.۵ درصد از دارایی های خود را توزیع کنند، بالاترین درصد از تعداد کیف پول های بزرگ ریپل به ثبت رسید.


پس از آن، روند بعدی انباشت این دارایی در سپتامبر سال جاری (شهریور و مهر) آغاز شد؛ در آن زمان تعداد کیف پول هایی که از ۱ تا ۱۰ میلیون واحد از این ارز را در خود نگهداری می کردند به ۵.۸٪ می رسید. در حال حاضر، نهنگ ها ۶.۱ درصد از کل کیف پول های این شبکه را در اختیار دارند.


با نگاهی به تاریخچه این رمزارز خواهیم دید که XRP با این شاخص همبستگی معکوس دارد، به این معنی که هر زمان که قیمت به طور مداوم یا آنی کاهش یابد، درصد نهنگ ها در شبکه افزایش پیدا می کند.


عملکرد در بازار


طبق آخرین داده‌های بازار، طی یک ماه گذشته، XRP به طور مداوم ارزش خود را از دست داده است و حتی پس از لمس کف محلی ۰.۶۲ دلار افت قیمت آن به ۵۴ درصد رسید که پایین‌ترین نقطه از ماه جولای (تیر و مرداد) تاکنون است.


در زمان نگارش این مطلب، XRP با ۱.۴۳٪ ریزش در تایم فریم هفتگی با قیمت ۰.۸۲ دلار در حال معامله شدن است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0