آکادمی هلاکوئی
1400/08/13
19:20
استلار (XLM) اکنون دارای عملکرد بازار ساز خودکار است

پلتفرم دارایی های دیجیتال Stellar (XLM) بروز رسانی…

پلتفرم دارایی های دیجیتال Stellar (XLM) بروز رسانی مهمی را فعال کرده است که بخش جدیدی در پیشرفت اکوسیستم نقدینگی این پلتفرم محسوب می شود.


عملکرد بازارساز خودکار (AMM) بومی در استلار (XLM) فعال می شود


طبق بیانیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط بنیاد توسعه استلار (SDF)، یک سازمان غیرانتفاعی که به راه حل های بلاک چین مبتنی بر استلار می پردازد، این بلاک چین به نسخه پروتکل ۱۸ خود ارتقا یافته است.


به این ترتیب، استلار تنها پلتفرم لایه ۱ است که چنین عملکردی را فعال می کند. اکنون علاقه مندان آن می توانند بدون قراردادهای هوشمند و کارمزدهای بالای گس، استخرهای نقدینگی را ایجاد کنند.


مشتریان استلار می توانند از محصولات و روابط آن استفاده کنند و نقدینگی لازم برای تبدیل دارایی های متقابل را تزریق کنند.


تمام معاملات آغاز شده در برابر استخرهای نقدینگی مبتنی بر بازار ساز خودکار استلار با بهترین نرخ ممکن برای به حداکثر رساندن منافع مشتریان و ارائه‌دهندگان نقدینگی انجام خواهد شد.


استلار نفوذ خود را روی DeFi افزایش می دهد


جاستین رایس (Justin Rice)، معاون اکوسیستم SDF، بر اهمیت حیاتی این قابلیت برای کل اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مبتنی بر استلار تاکید می‌کند:


معرفی عملکرد بازار ساز خودکار ممکن است موقعیتی تعیین کننده برای استلار باشد. ما از پتانسیلی که محصولات و خدمات آنها برای تقویت نقدینگی شبکه، فراگیرتر کردن ارائه نقدینگی و توانایی استلار برای بهبود دسترسی عادلانه به زیرساخت های مالی جهان ارائه می دهند، هیجان زده هستیم.


در ابتدا، استخرهای نقدینگی استلار کارمزد ناچیز ۰/۳٪ از ارائه دهندگان نقدینگی را حفظ خواهند کرد.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، در سال ۲۰۲۱، بنیاد توسعه استلار بر روی آزمایشات با ابزارهای خاص DeFi تمرکز کرد. در ژوئیه ۲۰۲۱ (تیر)، یک نوع قرارداد هوشمند جدید برای این بلاک چین معرفی شد.


همچنین، علاقه Stellar به DeFi با فعال شدن پل Stellar-Polygon در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱ مهر) برجسته شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0