آکادمی هلاکوئی
1400/10/30
18:10
راه اندازی پلتفرم Bybit NFT با NFT های Monster Galaxy و آثار هنری توسط ONBD و REALY Apparel

بازار Bybit NFT، یک پلتفرم توکن های غیرقابل…

بازار Bybit NFT، یک پلتفرم توکن های غیرقابل تغییر(NFT) که نوید ساده‌سازی مالکیت دیجیتال و تشویق رشد بازی‌های بلاک چین و متاورس را می‌دهد، توسط Bybit، یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال با رشد سریع، راه‌اندازی شده است.


بازار Bybit NFT به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای هنرمندان، سازندگان و کلکسیونرها در نظر گرفته شده است. کاربران پلتفرم Bybit نیازی به پیوند دادن آدرس کیف پول شخصی خود نخواهند داشت. درعوض، مشتریان می‌توانند از حساب‌های بای بیت خود برای خرید، فروش و تجارت NFT بر اساس استاندارد اتریوم ERC-۷۲۱ استفاده کنند و مالکیت دیجیتال را برای مجموعه‌دارانی از همه سطوح تخصص و استعداد در دسترس قرار دهند.


بن ژو(Ben Zhuo)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bybit می گوید:


“در حالی که برخی ممکن است نسبت به ارزش سرمایه گذاری NFT ها شک داشته باشند، این یک واقعیت باقی می ماند که NFT ها نه تنها امکان مشارکت و قدردانی از مالکیت دیجیتال را برای همه فراهم می کند، بلکه هنرمندان و سازندگان را قادر می سازد تا بر مالکیت آثار خود کنترل داشته باشند. ما هیجان زده هستیم که یک پلتفرم برتر NFT را برای کاربران Bybit ارائه کنیم، بنابراین آنها می توانند بخشی از ایجاد یک بازار جدید و دنیای جدیدی به نام متاورس باشند.”


حتی بیشتر، کاربران اکنون می توانند تراکنش های چند زنجیره ای را در بازار Bybit NFT انجام دهند و شرکت در بازارهای جذاب NFT، GameFi و متاورس را برای همه آسان می کند. در راستای این امر، گردآورندگان NFT ممکن است مشروعیت و زنجیره نگهداری NFT های مورد علاقه خود را با استفاده از زیرساخت ایمن و قابل اعتماد Bybit بررسی کنند و تایید منشا و ارزش آنها را برای کاربران ساده می کند.


بای‌بیت کمپین‌هایی با NFT‌های انحصاری Monsters Galaxy، ONBD و REALY راه‌اندازی می‌کند تا اولین اقدام خود در قلمرو NFT برای برانگیختن اشتیاق در جامعه باشد. به این معنا که درهای خود را با Monster Galaxy NFTها باز کرد، آثار هنری که توسط ONBD و REALY Apparel مدیریت می‌شوند.


به طور دقیق تر، Monsters Galaxy یک بازی هوشمند نقش‌آفرینی اجتماعی است که توسط Gaia Online با بیش از ۲۵ میلیون بازیکن در نبردهای حماسی هیولاها با تیم‌های هیولاهای خود یا گرفتن هیولاهای وحشی شرکت می‌کنند.


از سوی دیگر، ONBD با هنرمندان بومی و سنتی رمزنگاری تعامل می‌کند تا آنها را به عنوان یک برند متصدی و انکوباتور متمرکز بر کشف، تصور و اجرای پروژه‌های NFT وارد دنیای متاورس کند. بیش از ۱۰۰ اثر هنری منحصر به فرد NFT از ۹ هنرمند از سراسر جهان در اولین سری ONBD در بازار Bybit NFT نشان داده شده است.


در همین حال، REALY Metaverse، که به عنوان شهر مجازی KOOOLA نیز شناخته می‌شود، متاورزی پر جنب و جوش است که از فرهنگ خیابانی الهام گرفته شده است که در آن کاربران می‌توانند در یک محیط کاملا غوطه‌ور با یکدیگر ملاقات کنند، تجارت کنند و بازی کنند.


علاوه بر این، Bybit تایید می‌کند که NFT‌های منحصربه‌فرد منحصربه‌فرد با ارزش بالا را از هنرمندان جدید، مشاهیر مشهور و همچنین ورزشکاران، با جعبه‌های اسرارآمیز آماده کرده و منتشر می‌کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0