آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
09:30
تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO)؛ شنبه ۱۱ دی

قیمت الگوراند (ALGO ) در مقایسه با بازار…

قیمت الگوراند (ALGO ) در مقایسه با بازار گسترده ارزهای رمزنگاری شده عملکرد قابل توجهی داشته است به طوری که از پایین ترین سطح خود در ۱.۲۵ دلار که طی هفته منتهی به ۲۴ دسامبر (۳ دی) ثبت شد، به بالاترین سطح هفتگی خود و قیمت فعلی ۱.۷۰ دلار، رسیده و رشدی ۴۲ درصدی را از آن زمان نشان داده است.


در حال حاضر، قیمت الگوراند به یکی از قوی ترین سطوح مقاومتی در نمودار هفتگی ایچیموکو نزدیک می شود. دو اندیکاتور Volume Point Of Control ۲۰۲۱ و Kijun-Sen هفتگی منطقه ۱.۸۰ دلاری را هدف قرار داده اند. با توجه به رشد سریع و نبود پولبکی کوتاه مدت، لمس مقاومت ۱.۸۰ دلار محتمل است.


الگوراند - تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO)؛ شنبه 11 دی

این احتمال نیز وجود دارد که قیمت الگوراند بدون مکث به بالای ۱.۸۰ دلار برسد. باندهای Optex و اسیلاتور Composite Index از پایین‌ترین سطوح تاریخی به دست آمده‌اند. این شاخص نیز با شیبی دیده می شود که نشان می دهد قیمت همزمان از هر دو میانگین متحرک خود عبور خواهد کرد و این یک رویداد به شدت صعودی است. علاوه بر این، شاخص مقاومت نسبی از اولین سطح اشباع فروش در بازار صعودی (۵۰) جهش کرده است. گاوهای محافظه کار ممکن است قبل از بازکردن هرگونه پوزیشن لانگ جدید، سطوح بالاتر از Tenkan-Sen هفتگی در تراز قیمت ۲.۱۷ دلار را در نظر بگیرند. بسته شدن قیمت در تراز ۲.۱۷ دلار یا بالاتر، ALGO را برای شروع مرحله بعدی صعود به سمت سطح فیبوناچی افزایشی ۱۰۰۵ نزدیک به تراز ۳.۲۵ دلار آماده می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0