بورسینه
1400/05/10
13:41
📌گزارش ماهانه #وبصادر در تیر ماه/ عملکرد زیان‌ بار بانک صادرات 🔹 بانک صادرات در تیر ١۴٠٠، حدود دو هزار و ۳۶۵میلیارد تومان به سپرده‌های سرمایه‌گذا...

📌 گزارش ماهانه #وبصادر در تیر ماه/ عملکرد زیان بار بانک صادرات



🔹 بانک صادرات در تیر ۱۴۰۰، حدود دو هزار و ۳۶۵میلیارد تومان به سپرده‌های سرمایه‌گذاری سود اعطا کرد. همچنین تراز بانک در تیر ماه برابر منفی ۱۹میلیارد تومان شد. این در حالی است که تراز خرداد ماه برابر مثبت ۱۷۵میلیارد تومان بود.


🔸بانک صادرات در تیر ۱۴۰۰، بیش از ۳۴هزار و ۴۵۰میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرد. این رقم در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، پنج درصد افزایش یافته است. گفتنی است بخش فروش اقساطی با ثبت رقم ۶هزار و ۳۶۰میلیارد تومان، بیشترین افزایش را از آن خود کرد و معادل ۱۲۰درصد جهش داشته است.


🔹 در ماه جاری این بانک بیش از ۲۶هزار و ۲۸۰میلیارد تومان تسهیلات وصولی دریافت کرد که رقم در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، حدود ۱۰درصد افزایش داشته است. بخش «سایر تسهیلات» با افزایش هزار و ۳۷۰میلیارد تومانی، رقم ۱۲هزار و ۶۰میلیاردتومان را ثبت کرد.


🔸سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات در تیر ماه با افزایش ۱۱هزار و ۸۲۵میلیارد تومانی همراه شد و رقم ۳۸۱هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.


#گزارش_ماهانه




انتهای خبر

0
0