ارز دیجیتال
1399/10/14
12:37
قیمت بیت کوین از ۳۴,۰۰۰ دلار هم عبور کرد؛ تسلط مطلق بر بازار

قیمت بیت کوین بار دیگر اوج تاریخی خود را شکست و به بیش از ۳۴,۰۰۰ دلار رسید. این چندمین بار در چند هفته گذشته است که قیمت بیت کوین رکورد می‌زند. به گزارش یوتودی، تا به اینجای سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین...

قیمت بیت کوین بار دیگر اوج تاریخی خود را شکست و به بیش از ۳۴,۰۰۰ دلار رسید. این چندمین بار در چند هفته گذشته است که قیمت بیت کوین رکورد می‌زند.


به گزارش یوتودی، تا به اینجای سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین ۱۷ درصد افزایش یافته است. نکته جالب اینجاست که بازار بورس آمریکا هنوز باز نشده است! سال گذشته قیمت بیت کوین جهشی ۳۰۴ درصدی داشت.


داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین پیش از ثبت اوج ۳۴,۰۰۰ دلاری، طی چندین تلاش به‌دنبال عبور از ۳۰,۰۰۰ دلار بود.


سلطه بیت کوین بر بازار

سلطه بیت کوین بر بازار سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال هم به ۷۲ درصد رسیده است. این میزان بیشترین سلطه بیت کوین از جولای سال ۲۰۱۷ تا به اینجاست. در آن زمان قیمت بیت کوین ۲,۴۰۰ دلار بود.


جهش قیمت بیت کوین در حالی اتفاق افتاد که بازار آلت کوین‌ها نتوانست همپای این ارز دیجیتال صعود کند. در حال حاضر بیت کوین بهترین عملکرد را در میان ارزهای بازار داشته است. لایت کوین هم که به‌عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با همبستگی بالا نسبت به بیت کوین شناخته می‌شود، صعودی ۱۲ درصدی داشته است. قیمت اتریوم نیز ۸ درصد صعود کرده است.


قیمت بیت کوین از ۳۴,۰۰۰ دلار هم عبور کرد؛ تسلط مطلق بر بازار

در این باره بیشتر بخوانید


سرمایه‌گذار مطرح: بازگشت بیت کوین به قیمت ۱۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۱۸ قطعی است ! تام لی از قریب‌الوقوع بودن جهش بلند بیت کوین خبر داد تام لی، پیش بینی خود در مورد بیت کوین را نصف کرد؛ قیمت ۱۵,۰۰۰ دلاری تا پایان سال ۲۰۱۸ ! مایک نووگراتز: سال آینده ورق به نفع بازار ارزهای دیجیتال برخواهد گشت قیمت ارزهای دیجیتال در حال آماده شدن برای حرکت بزرگ بعدی؟

انتهای خبر

0
0