آکادمی هلاکوئی
1400/06/18
19:00
تحلیل تکنیکال فایل کوین(FIL)؛ پنج شنبه ۱۸ شهریور

فایل کوین(FIL) در روز های ۶ سپتامبر (۱۵…

فایل کوین(FIL) در روز های ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) و ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) ۲۵ درصد کاهش یافت و در پی آن ، سودهای حاصل شده FIL از ۳۱ آگوست(۹ شهریور) را از بین رفت. در حالی که روند فعلی فعلا خرسی است ،اما به نظر می رسد که آلت کوین ها مجددا در حال افزایش هستند.


در صورت تداوم رشد فشار خرید ، سرمایه گذاران می توانند انتظار عبور فایل کوین از سطح مقاومت ۱۰۰.۱۸ دلاری و صعود ۱۰ درصدی آنرا داشته باشند. تبدیل این مقاومت به سطح حمایتی ، FIL را در مسیر صعودی ۱۷ درصد تا سقف ۱۱۷.۷۷ دلار قرار می دهد.


به احتمال زیاد ،گاوهای فایل کوین در نزدیکی این مقاومت به دلیل همسطحی آن با سقف نوسانی ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) ،مجددا به دنبال بازیابی قیمت باشند. با این حال ، عبور از این سد مقاومتی ، FIL را به سطح ۱۳۵.۶۲ دلاری افزایش می دهد.


طی روند صعودی مذکور ، فایل کوین از موقعیت فعلی خود حدودا ۵۰ درصد جهش می یابد.


FILPERP 2021 09 09 14 34 37 637667784761078359 300x170 - تحلیل تکنیکال فایل کوین(FIL)؛ پنج شنبه 18 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز FIL/USDT



در حالی که به نظر می رسد شرایط برای قیمت فایل کوین و سایر آلت کوین ها روبه بهبود است ، اما فعالان بازار باید مجددا مراقب سطوح مقاومت فوری باشند. عدم عبور از آنها و ناتوانی در تبدیل آنها به سطوح حمایتی ، نشان دهنده حضور فروشندگان و فشار ضعیف خرید است.


چنین نشانه هایی می تواند حاکی از آن باشد که خرس ها تسلط بیشتری بر بازار دارند. اگر FIL به زیر کف نوسان ۷۰.۳۳ دلاری در ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) کاهش یابد ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد. در پی آن ، قیمت می تواند با افت ۸ درصدی به سطح حمایت ۶۵.۲۱ دلاری مجددا عقب نشینی کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0