رمزارز نیوز
1401/02/30
11:16
آیا بنیاد تتر به اندازه کافی دارایی دارد؟

براساس آخرین گزارش بنیاد تتر، ذخایر اوراق بهادار بزرگترین استیبل کوین جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ نسبت به سه ماهه… مطالعه مطلب ...

براساس آخرین گزارش بنیاد تتر، ذخایر اوراق بهادار بزرگترین استیبل کوین جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ نسبت به سه ماهه انتهایی ۲۰۲۱ با کاهش ۱۷ درصدی همراه بوده و از ۲۴.۲ میلیارد دلار به ۲۰.۱ میلیارد دلار رسیده است.


بنیاد تتر اعلام کرد که این کاهش ۲۰ درصدی را در گزارش سه ماه بعدی منعکس خواهد کرد.


این کاهش در حالی رخ می‌دهد که بنیاد تتر سپرده‌های بانکی خود را نیز از ۴.۲ میلیارد دلار در سه ماهه قبل به ۴.۱ میلیارد دلار کاهش داده است.


ذخایر پشتوانه‌ای استیبل کوین‌ها در خزانه آمریکا با بیش از ۱۳ درصد رشد در سه ماهه اخیر به ۳۹.۲ میلیارد دلار رسیده است که تقریبا نیمی از آن مربوط به تتر می‌باشد.


این گزارش‌ها در حالی منتشر شده است که اکوسیستم استیبل کوین‌ها به دلیل شکست پروژه استیبل کوین الگوریتمی ترا (UST) زیر ذره‌بین می‌باشد. استیبل کوین‌های اصلی بازار یعنی USDT و USDC در حال حاضر با ارزش ۱ دلار آمریکا معامله می‌شوند و استیبل کوین‌های الگوریتمی نیز علی‌رغم برخی تلاطم‌ها، پیوستگی خود را با دلار حفظ کرده‌اند.


البته باید درنظر داشت ارزش کل دارایی‌های تتر در سه ماهه اخیر از ۷۸.۷ میلیارد به ۸۲.۴ میلیارد دلار رسیده ولی تعداد تمام تتر‌های موجود ۷۹.۶ میلیارد دلار است که نشان از وجود پشتوانه کافی برای این استیبل کوین کاربردی می‌باشد.


دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0