بورسینه
1400/03/26
16:00
🔹روز جاری در مجموع بیش از سه هزار میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خگستر، #خودرو، #فولاد و #خاهن به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست ب...

🔹روز جاری در مجموع بیش از سه هزار میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خگستر، #خودرو، #فولاد و #خاهن به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، گسترش سرمایه‌گذاری ایران ‌خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام درخشان تهران (#پدرخش) با افت ۳۳درصدی و سهام قند اصفهان (#قصفها) با افت ۳۲درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۵۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز سه درصد از کل سهام گسترش صنایع روی ایرانیان (#فگستر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۳.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۸نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0