آکادمی هلاکوئی
1401/03/18
10:00
راه اندازی مبادلات میان بلاکچین های متفاوت بدون پل توسط DeversiFi

صرافی غیرمتمرکز DeversiFi یک ویژگی جدید را برای…

صرافی غیرمتمرکز DeversiFi یک ویژگی جدید را برای معامله گران امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه اندازی کرده است که طی آن مبادله زنجیره ای متقابل که به کاربران امکان می دهد در چندین زنجیره تراکنش کنند را امکان پذیر می سازد.


در اکوسیستم های چند زنجیره ای کنونی، کاربران باید کیف پول ها یا پل های متعددی را راه‌اندازی کنند و هزینه های گس را برای تراکنش های بین توکن ها بپردازند. ویل هاربورن (Will Harborne)، بنیانگذار دیورسیفای گفت که قصد دارد این مشکل را با ادغام چندین زنجیره برای تسهیل تراکنش های کارآمدتر برطرف کند.


هاربورن گفت: “ما بار آگاهی و پیچیدگی را حذف می کنیم، کاربران فقط می توانند توکن ها را در زنجیره های دیگر خریداری کنند بدون اینکه نیازی به بررسی پل ها داشته باشند.”


به گفته هاربورن، دیورسیفای در حال حاضر ۶۳۰۰۰ کاربر دارد. این صرافی ویژگی زنجیره متقاطع خود را ابتدا با ادغام پالیگان ایجاد می کند و در ماه های آینده، Avalanche، BNB Chain، Optimism و Arbitrum را نیز اضافه می کند.


به منظور تسهیل این ارتقا، دیورسیفای با صرافی غیرمتمرکز ParaSwap همکاری می کند تا به کاربران کمک کند توکن های USDT یا USDC خود را به توکن های پالیگان تبدیل کنند تا تراکنش ها را در دورسی فای انجام دهند.


ارتقاء زنجیره ای دیورسیفای از روند پروتکل هایی پیروی می کند که به دنبال چند زنجیره بودن هستند. در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰)، پروتکل دیفای Aave ارتقاء نسخه ۳ خود را برای اولویت دادن به مبادله زنجیره‌ای متقابل راه‌اندازی کرد و در آوریل (فروردین)، پلتفرم دیفای Hashflow مبادله های زنجیره‌ای بدون پل را معرفی کرده است.


با این حال، قابلیت‌های زنجیره‌ای متقابل بدون خطر نیستند. هاربورن در راه اندازی دیورسیفای گفت: “ما خطر را کاهش نمی دهیم. ما سادگی دسترسی کاربران به زنجیره های دیگر را فراهم می کنیم.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0