بورس پرس
1399/12/26
00:00
مدیرعامل کارگزاری قدیمی ترین بانک ایران تغییر کرد + علت تحویل سمت

پیشکسوت بازار سرمایه با اعلام آغاز فعالیت در شرکت در شرف تاسیس درباره علت تحویل سمت مدیر عاملی در کارگزاری قدیمی ترین بانک ایران پس از ۲۰ ماه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های کارگزاری نشان می دهد عظیم ثابت که از تیر سال ۹۸ به عنوان مدیرعامل جدید کارگزاری بانک سپه مشغول فعالیت بود با تحویل این سمت به ابراهیم عنایت (مدیرعامل قبلی کارگزاری و همچنین مدیرعامل فعلی سرمایه گذاری سپه) به بخش خصوصی پیوسته است.


ثابت در خصوص علت تحویل سمت در کارگزاری بانک سپه به بورس پرس گفت: با توجه به انجام اقداماتی برای فعالیت در یک بخش خصوصی به عنوان نهاد مالی، امکان اینکه همزمان در دو نهاد مغایر قانون است . بنابراین ضمن تحویل این سمت ، انجام امور در نهاد مذکور در حال انجام است.


وی در خصوص اعلام نام نهادی که فعالیت جدید را در آنجا آغاز کرده، افزود: به علت اینکه هنوز این نهاد تشکیل نشده نمی توان اسمی از آن برد اما یکی از شرکت های در شرف تاسیس است.


ثابت درباره جایگزین ابراهیم عنایت در سرمایه گذاری سپه نیز توضیح داد: هنوز فرد جایگزین تعیین نشده و فقط تودیع و معارفه بنده انجام شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0