نبض بازار بورس تهران (بازیگران بورس)
1400/05/18
08:56
#رایانه اما یکی از صنایع کوچک بازار که این روزها خودنمایی می‌کند، گروه رایانه است. پرچم‌دار این گروه #آپ است که طی مدت اخیر با بیشترین ارزش معاملا...

#رایانه



اما یکی از صنایع کوچک بازار که این روزها خودنمایی می‌کند، گروه رایانه است. پرچم‌دار این گروه #آپ است که طی مدت اخیر با بیشترین ارزش معاملات از مقاومت بسیار مهم ۱.۲۰۰ تومانی عبور کرده است. به نظر آپ نیاز به مدتی استراحت داشته باشد و سپس راهی هدف ۱.۶۰۰ تومانی گردد.



در سوی دیگر #سپ را داریم که پس از یک رشد خوب وارد روند خنثی شده و سایه کندل‌های اخیر به محدوده ۲.۶۰۰ تومان نشان از عدم تمایل این نماد به اصلاح قیمتی دارد. سپ با توجه به اوضاع خوب بنیادی پتانسیل دستیابی به تارگت ۳.۳۰۰ تومان را در میان‌مدت دارا می‌باشد.



اما سری هم به #های‌وب بزنیم. سهم پار حاشیه‌ای که با تشکیل واگرایی مثبت توانسته ۱۵ درصد از کف قبلی فاصله بگیرد. های‌وب در صورت عبور از محدوده ۹۵۰ تومان تارگت ۱.۰۸۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



و در نهایت سری به بزرگان این گروه بزنیم. جایی که #اخابر کماکان در تلاش برای گذر از مقاومت ۹۳۵ تومانی است. این سهم پس از سقوط سنگین اخیر می‌تواند بازدهی مناسبی در بلندمدت داشته باشد. بدون شک در دولت جدی یک افزایش نرخ جدی صنعت مخابرات خواهیم داشت.

انتهای خبر

0
0