کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/03/31
13:47
✅️کاهش هفت هزار واحدی شاخص کل بورس 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۷۶۱۷ واحد افت در ...

✅️کاهش هفت هزار واحدی شاخص کل بورس



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۷۶۱۷ واحد افت در رقم یک میلیون ۵۳۹ هزار واحد متوقف شد.


🔷️از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳ هزار و ۱۲۷ واحد کاهش یافته و در رقم ۴۲۳ هزار و ۴۵۶ واحد ایستاد. معامله‌گران دراین بازار ۳۵۶ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۶۲۵ میلیاردریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی پردیس و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل فرابورس نیز طی معاملات روز جاری با ۱۵۲ واحد افت به رقم ۲۰ هزار و ۸۳۳ واحد رسید. فعالان در این بازار ۲۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، تولید نیروی برق دماوند، پلیمر آریاسول، پالایش نفت لاوان، و ‌آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.

انتهای خبر

0
0