بورس۲۴
1401/05/09
10:30
توضیحات تکمیلی «های وب» در خصوص فروش سهام

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت داده گستر عصر نوین اعلام نمود اقدام به فروش ۱۰۰ درصد سهام شرکت فناوری اطلاعات نام آوران عصر نوین (سهامی خاص) را به مبلغ ۶.۰۱۵ میلیارد ریال نموده که از مبلغ مزبور می بایست مبلغ ۷۵۹ میلیارد ریال آن مطابق قرارداد، بدهی شرکت واگذار شده به شرکت پارسان لین (از شرکت های فرعی های وب ) تسویه گردد.

توضیحات تکمیلی «های وب» در خصوص فروش سهام

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت داده گستر عصر نوین اعلام نمود اقدام به فروش ۱۰۰ درصد سهام شرکت فناوری اطلاعات نام آوران عصر نوین (سهامی خاص) را به مبلغ ۶.۰۱۵ میلیارد ریال نموده که از مبلغ مزبور می بایست مبلغ ۷۵۹ میلیارد ریال آن مطابق قرارداد، بدهی شرکت واگذار شده به شرکت پارسان لین (از شرکت های فرعی های وب ) تسویه گردد.


ضمنا این شرکت در نظر دارد تا مبالغ دریافتی را در شرکت اطلاعات و ارتباطات شهر فیروزه که های وب و شرکت های گروه آن جمعا مالک ۴۵ درصد سهام آن میباشند؛ با هدف توسعه هوشمندسازی صنعت بیمه سرمایه گذاری نماید. موضوع توافقنامه فوق الذکر مربوط به تامین و ایجاد مجموعه ای از سخت افزار ها، زیرساخت ها و پلتفرم های نرم افزاری می باشد که با همکاری این شرکت و ذینفعان و دست اندرکاران صنعت بیمه خصوصا رشته های خودرو و درمان طراحی شده و هدف آن کاهش میزان تخلفات و ضرر و زیان این صنعت با استفاده از فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی می باشد.



های وب
انتهای خبر

0
0