بتاسهم
1401/03/10
11:07
مجمع #فباهنر 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شهید باهنر در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است. مهمترین نکات مطرح ...

مجمع


#فباهنر



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شهید باهنر در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است. مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅از شش کارخانه، پنج کارخانه در حال فعالیت است. کارخانه سکه زنی نیز به دلیل کاهش ارزش پول ملی از سال ۹۷ فعالیت آن متوقف شد.



✅شرکت توانسته توفیقات ویژه ای را در صادرات داشته باشد و منجر به رشد ۱۰۴ درصدی را در سود خالص شود.



✅طبیعتا روند شرکت در شش ماهه با دوازده ماهه متفاوت است چون نرخ خرید مواد و روند قیمت جهانی متفاوت است. روند خرید کاتد را در برخی موارد خیلی خوب پیش بردیم. اما در سه ماهه چهارم سال بانک ها همکاری نکردند و خرید کاتد چندان بهینه نبود.ضمن این که فصل پرداخت سود سهامداران نیز در پایان سال است، این موضوع در خریدهای نقدی تاثیرگذار است. گفتنی است خرید کاتد ، روی و قلع بیشتر به صورت نقدی است و سالی ۴ الی ۵ هزار تن خرید روی داریم.



✅در طرح توسعه لوله مسی در ماهی که گذشت تولید ماهانه آن به اندازه کل سال ۹۷ شرکت بوده و یکی از موضوعاتی که به افزایش تناژ شرکت کمک کرد، کارخانه لوله مسی با رویکرد صادراتی لحاظ شده است.



انتهای خبر

0
0