آکادمی هلاکوئی
1400/06/24
14:40
اسکوئر به توافق ضد شکایتهای مربوط به اختراع می پیوندد

این پیمان جدید مجموعه ای از شرکت های…

این پیمان جدید مجموعه ای از شرکت های فناوری در بستری برای به اشتراک گذاری مجوز است که هدف آن کاهش دادخواهی های مربوط به حق اختراع است. اسکوئر همچنین به شبکه اختراع باز پیوست ، که از طریق آن اعضا متعهد به دسترسی آزاد به اطلاعات اختراعات مربوط به فناوری منبع باز می شوند.


این جدیدترین حرکت مشابه از طرف این غول پرداخت تلفن همراه است. سال گذشته این شرکت اتحاد اختراع آزاد رمزارز (Cryptocurrency Open Patent Alliance) را ایجاد کرد. این اتحاد نیت مشابهی دارد ، زیرا اعضا متعهد می شوند هیچ گونه شکایتی در مورد اختراعات مربوط به رمزارز تنظیم نکنند. همچنین شامل یک کتابخانه اطلاعات مربوط به اختراعات است که برای همه قابل دسترسی است.


به گفته مکس سیلز ، مدیر کل اتحادیه رمزارزها و عضو مشاور Square ، این یک دوره کلیدی برای تحولات در این صنعت است. “ما در دوره رشد بسیار سریع هستیم ، بسیاری از چیزهای شگفت انگیز بدون حق اختراع در حال رخ دادن است. ما می خواهیم از نبردهای طولانی مدت قانونی جلوگیری کنیم. “


این قرارداد شامل فناوری هایی مانند کرنل لینوکس و Apache Hadoop است.


کیث برگلت مدیر عامل شرکت Open Invention Network است و در مورد این پیش فرض اظهار داشت:


“در مسائلی که مربوط به عملکرد مرکزی(گروهی از خدمات و محصولات که برای دستیابی به هدف مشترک طراحی شده است ) است ، نباید از یکدیگر شکایت کنید. ایده این است که شما تمایز خود را بر اساس مرکز ایجاد کنید. این کار به هیچ کس در ایجاد یک کسب و کار آسیب نمی رساند ، فقط از آنها در برابر شکایت هایی در مورد مسائلی که اساسا باز است محافظت می کند. “


بیش از ۱۵ سال پیش تاسیس شد و اعضای مهمی مانند Sony Corp. ، Microsoft Corp. ، Google و Oracle Corp دارد.


خود شبکه دارای بیش از ۱۰۰۰ اختراع است که اعضا به آن دسترسی دارند.


Square مشارکت در صنعت رمزارز را افزایش می دهد


طی سال گذشته ، موضع اسکوئر نسبت به ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای صعودی شد. در اوایل سال حجم زیادی از بیت کوین خریداری کرد که یکی از آنها معادل ۱۷۰ میلیون دلار بود.


اسکوئر امیدوار است که به عنوان یک پیشگام در فضای سنتی مالی دیجیتال ، اقداماتش در جهت یک صنعت بدون شکایت در زمینه فناوری های اساسی ، نمونه ای برای دیگران باشد. به خصوص که شرکت های بزرگی مانند Bank of America و گلدمن ساکس بیشتر به این فناوریها دست پیدا می کنند.


“من فکر نمی کنم کسی نگران دعواهای حقوقی Bank of America باشد. مردم می دانند که بانک آمریکا از اختراعات به شیوه دفاعی استفاده می کند. “ اما با شرکتهای تازه تاسیس شده ، اوضاع کمی مانند غرب وحشی است. “


علاوه بر این ، Square خبر کیف پول سخت افزاری بیت کوین خود داده بود. این نیز تلاش شرکت برای استفاده عمومی بیشتر از رمزارز است. همچنان که این فضا با DeFi و NFT ها گسترش می یابد ، حوزه تاثیر غولهایی مانند Square به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0