آکادمی هلاکوئی
1400/07/25
11:00
ارائه دهنده وام مسکن در ایالات متحده، UWM، دیگر پرداختها با بیت کوین را قبول نمی کند

شرکت United Wholesale Mortgage (UWM) – ارائه دهنده…

شرکت United Wholesale Mortgage (UWM) – ارائه دهنده برجسته وام مسکن در ایالات متحده – تصمیم گرفته است به مشتریان خود اجازه ندهد تا پرداخت ها را با رمزارزها تسویه کنند ، و دلیل آن را “عدم اطمینان مقرراتی” در صنعت ذکر کرد.


تغییر عقیده


در ماه آگوست(مرداد) ، وام دهنده عمده مستقر در میشیگان-United Wholesale Mortgage-اعلام کرد که مشتریان می توانند وام های مسکن را با بیت کوین پرداخت کنند و بدین ترتیب اولین وام دهنده وام مسکن ایالات متحده شد که دارایی های دیجیتالی را به عنوان یک روش پرداخت استفاده کرد. بعدا ، Ethereum و Dogecoin را نیز به عنوان گزینه اضافه کرد


مت ایشبیا(Mat Ishbia) – رئیس و مدیرعامل UWM – در آن زمان گفت: “ما مفتخریم که اولین وام دهنده وام مسکن هستیم که با موفقیت این فناوری را هدایت کرده و نشان می دهیم که در دراز مدت در حال نوآوری هستیم.”


بر اساس گزارش سی ان بی سی ، UWM خدمات رمزارز خود را تنها پس از دو ماه متوقف کرده است. ایشبیا فاش کرد که در این مدت ، تقاضای مشتری در سطح لازم نبود زیرا تنها یک وام مسکن در سپتامبر(شهریور) وجود داشت و پنج مورد دیگر در اکتبر(مهر) با کریپتو پرداخت شد:


“در نهایت تقاضای کافی وجود نداشت تا واقعا نوآوری داشته باشیم.”


فقدان چارچوب نظارتی در مورد رمزارزها ، دلیل دیگری است که باعث می شود شرکت پذیرش آنها را به عنوان وسیله پرداخت متوقف کند.


ایشبیا گفت: “با توجه به ترکیب فعلی هزینه های افزایشی و عدم قطعیت مقررات در فضای کریپتو ، به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر قرار نیست فراتر از پایلوت ادامه دهیم.”


متعاقبا ،این مدیر اجرایی اطمینان داد که شرکت او تحولات فضای دارایی دیجیتال را دنبال خواهد کرد. وی در پایان گفت: اگر رمز ارز “بیشتر مورد استفاده عموم قرار گیرد” ، UWM می تواند بار دیگر چنین روش پرداختی را ارائه دهد ، زیرا آنها می دانند چگونه این کار را انجام دهند.


آیا قانونگذاری کریپتو انقدر فوری است؟


در حالی که بسیاری از کارشناسان از ناظران مالی ایالات متحده خواستند مقررات مربوط به صنعت دارایی های دیجیتال را اجرا کنند ، برخی معتقد بودند که وضعیت باید به همین شکل باقی بماند.


به عنوان مثال ، نظر ایلان ماسک چنین است. ماه گذشته ، مدیرعامل تسلا به دولت آمریکا توصیه کرد که رمزارزها را قانونگذاری نکند ، زیرا مقامات می توانند مانع توسعه آنها شوند. او پا را فراتر گذاشت و گفت که بهترین سناریو هیچ کاری نکردن خواهد بود:


“من می گویم ، هیچ کاری نکنید. در واقع می گویم ، فقط بگذارید پرواز کند. “


در حالی که جامعه کریپتو در انتظار تحولات نظارتی بیشتری از سوی ناظران مختلف است ، مقامات آمریکایی اخبار دلگرم کننده ای ارائه کرده اند. جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو و گری گنسلر ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار اخیرا اطمینان داده اند که کشور هیچ قصدی برای ممنوعیت دارایی های دیجیتالی ندارد ، تنها برای تنظیم آنها اقدام می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0