آکادمی هلاکوئی
1400/10/17
13:30
با قرار گرفتن بازار در مسیر اصلاح عمیق، دارندگان Shiba Inu فعال تر می شوند!

از آنجایی که اصلاح بازار ارزهای دیجیتال تسریع…

از آنجایی که اصلاح بازار ارزهای دیجیتال تسریع می‌شود و کوین‌ها و توکن‌های بزرگ‌تر ، بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهند، همانطور که داده‌های فعالیت شبکه نشان می‌دهد، پوزیشن ‌های کوچک‌تر مانند شیبا اینو ( Shiba Inu )، معامله‌گران بیشتری را جذب می‌کنند.


افزایش فعالیت آدرس


علاوه بر معامله‌گران خصوصی، شیبا اینو نهنگ‌های بیشتری را جذب کرده است، با تعداد آدرس‌های فعال که در وب‌سایت ردیاب نهنگ ویل استیتز ( WhaleStats )، ۸۸ درصد افزایش داشته است. هر زمان که نهادها شروع به انجام معاملات یا دستکاری های دیگری با سرمایه خود می کنند، افزایش فعالیت ردیابی می شود.


شیبا 6 - با قرار گرفتن بازار در مسیر اصلاح عمیق، دارندگان Shiba Inu فعال تر می شوند!

اما در عین حال، با توجه به عملکرد قیمت این توکن در بازار، افزایش فعالیت می تواند افزایش فعالیت فروش را به دنبال داشته باشد. طبق داده‌های TradingView ، شیبا اینو تقریبا ۱۵ درصد از ارزش خود را در چهار روز گذشته از دست داده است.


افزایش فعالیت فروش به اصلاح کلی در بازار ارزهای دیجیتال مرتبط است. با کاهش غیرمنتظره قیمت بیت کوین، معامله گران بیشتری تصمیم گرفته اند از قبل از بازار خارج شده و در استیبل کوین ها بمانند.


نهنگ های شیبا اینو، بیشتر خرید می کنند


قبل از سقوط شدید، نهنگ‌های شیبا اینو تصمیم گرفتند از توکن مورد علاقه خود در طول نبرد با توکن FTT برای مقام اول در بین کیف پول‌های نهنگ پشتیبانی کنند. پیش از این، تسلط Shiba Inu به سرعت به ۵ درصد کاهش یافت که باعث شد توکن FTT به عنوان بزرگترین هولدینگ در بین نهنگ های شبکه اتریوم به مقام اول برسد.


شیبا 5 - با قرار گرفتن بازار در مسیر اصلاح عمیق، دارندگان Shiba Inu فعال تر می شوند!

اما مدت کوتاهی پس از آن، دارایی‌های نهنگ شیبا اینو با افزایش ۳۰۰ میلیون دلاری مواجه شد که آن را با ۱.۷ میلیارد دلار در مانده آدرس‌های ردیف نهنگ در جایگاه اول قرار داد. در همان زمان، فعالیت خرید قوی در بازار نتوانست داده های دورن زنجیره ای را در وضعیت صعودی قرار دهد و معیارهایی مانند جریان خالص و رشد شبکه در منطقه قرمز و نزولی باقی ماند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0