بورس پرس
1400/06/03
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۲۸، ۱۲۲ و ۴۸۳ درصدی سه شرکت صادر شد

سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۲۸، ۱۲۲ و ۴۸۳ درصدی از سه محل سود انباشته، مطالبات و آورده و سایر اندوخته ها را گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت بیمه اتکایی امین، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری و سرمایه گذاری افتخار سهام به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۸، ۱۲۲ و ۴۸۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "اتکام" سرمایه فعلی را از ۳۹۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "سمگا" از ۴۵۰ به هزار میلیارد تومان می رسد. ۱۲۵ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و ۴۲۵ میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها اعمال و صرف ج بران مخارج مشارکت در افزایش سرمایه و سرمایه‌گذاری خریداری شده و اصلاح ساختار مالی می شود.


در این میان، "وفتخار" سرمایه فعلی را از ۱۲ به ۷۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ وضعیت موجود پرتفوی سهام شرکت اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0