رمزارز نیوز
1401/05/01
15:45
چه ارتباطی بین دو پروژه شکست‌خورده ۳AC و ترا وجود دارد؟

بنیان‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال (۳AC) که در هفته‌ی اول جولای اعلام ورشکستگی کرده بود، سرانجام… مطالعه مطلب ...

بنیان‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال (۳AC) که در هفته‌ی اول جولای اعلام ورشکستگی کرده بود، سرانجام پس از پنج هفته بی‌اطلاعی در یک مصاحبه شرکت کردند.


سو ژو و کایل دیویس، دو بنیان‌گذار این شرکت در مصاحبه با بلومبرگ اعتراف کردند که اعتماد به نفس بیش از حد ناشی از یک بازار صعودی چندساله، منجر به یک سری تصمیم‌گیری‌های نا‌به‌جا شد که باید از آن اجتناب می‌شد.


ژو، همچنین صمیمیت خود را با دو کووان، بنیان‌گذار ترا (لونا)، فاش کرد و گفت که به آینده‌‌ی این شرکت واقعا خوش‌بین بوده است. او اعتراف کرد که نزدیکی به مدیر ترا باعث شد که برخی از زنگ خطرها در رابطه با این شرکت را نادیده بگیرد که در نهایت، منجر به صفر شدن سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری آن‌ها شد.


این دو بنیان‌گذار مدعی هستند که سرمایه‌گذاری در لونا کلاسیک مطمئنا یک شکست برای این شرکت محسوب می‌شود. آن‌ها گفته‌اند که مشکل واقعی‌شان زمانی شروع شد که قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد و دسترسی به اعتبار اضافی برای این شرکت ممنوع شد. ژو ادعا کرده است حتی پس از فروپاشی لونا، معاملات این شبکه مانند همیشه بوده است.


این دو نفر، تهدیدهای مرگی که دریافت کرده‌اند را دلیل اختفای خود عنوان کرده‌اند. آن‌ها ضمن عدم افشای محل اختفای فعلی خود گفته‌اند که در حال نقل‌مکان به دبی هستند. آن‌ها همچنین هرگونه ادعا مبنی بر بیرون کشیدن سرمایه‌هایشان قبل از ورشکستگی ۳AC را رد کرده و در خصوص ادعای خرید قایق ۵۰ میلیون دلاری مطرح‌شده در دادگاه اخیر نیز گفته‌اند که آن را بیش از یک سال پیش خریده‌اند و این قایق تنها مجوز تردد در اروپا را دارد.


انتهای خبر

0
0