سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/29
09:13
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️ بازار چهارشنبه کار خود را با فشار محدود عرضه آغاز کرد و در نهایت با افت اندک 0.2 درصدی به کار خود خاتمه داد. در این روز ...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️ بازار چهارشنبه کار خود را با فشار محدود عرضه آغاز کرد و در نهایت با افت اندک ۰.۲ درصدی به کار خود خاتمه داد. در این روز خروج نقدینگی سهامداران حقیقی کمتر از معاملات سه‌شنبه بود و در مجموع بازار بدی را شاهد نبودیم. البته این وضعیت قابل پیش‌بینی بود چراکه وقتی تا به این جای کار بسیاری از معامله‌گران ریسک انتخابات را نمی‌پذیرفتند، بدیهی است برای آخرین روز کاری تا پیش از تعیین رئیس‌جمهور جدید هم دل به کار ندهند.



🌀 به هر جهت روز گذشته انتخابات برگزار شد و احتمالا تا ساعاتی دیگر رئیس‌جمهور منتخب مشخص شود. طی ۳ ماه اخیر، قیمت‌های جهانی رشد کرد. دلار به ثبات رسید. اخبار مثبت خوبی از وین مخابره شد. گزارش‌های ۱۲ ماهه از راه رسید و ۲ جین گزارش عملکرد تولید و فروش ماهانه را داشتیم. اما واکنش درخور توجهی از بازار نداشتیم.



🌀 بنابراین باید کمی هم سیاست فاصله گرفت. هر چند که از امروز همه نگاه‌ها به برنامه‌های رئیس‌جمهور و کابینه او خواهد بود اما در کنار این موضوع باید نگاه جدی‌تری به کدال داشت. چراکه در یک ماه پیش رو گزارش ماهانه و ۳ ماهه و همچنین مجامع بسیاری از شرکت‌های مهم و بزرگ را خواهیم داشت. برای امروز انتظار می‌رود بازاری متعادل با رگه‌های مثبت را داشته باشیم.



انتهای خبر

0
0