سنا
1400/02/06
10:37
مروری بر پرتفوی فروردین ماه "ونیرو"

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با کاهش ۳۴۶ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال به ۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری نیرو با سرمایه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه گذاری نیرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۴۲ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۰ میلیارد و ۲ میلیون ریال به ۳ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری نیرو نیز با کاهش ۳۴۶ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال محاسبه شد .


" ونیرو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۲۸ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری نیرو طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0