آکادمی هلاکوئی
1401/06/24
19:20
صرافی‌های FTX و Bybit جزء اولین پلتفرم‌هایی هستند که معاملات اسپات ETHW را راه‌اندازی می‌کنند

صرافی‌های ارزهای دیجیتال FTX و Bybit از اولین…

صرافی‌های ارزهای دیجیتال FTX و Bybit از اولین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال هستند که معاملات اسپات را برای توکن‌های اثبات کار (PoW) اتریوم راه‌اندازی کرده‌اند.


در حالی که بلاک چین اتریوم هنوز به دو شبکه مجزا تبدیل نشده، اما صرافی‌های ارز دیجیتال برای شروع معاملات توکن‌های EthereumPoW (ETHW) عجله دارند.


طبق داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، توکن ETHW Fork IOU هم‌اکنون در پنج صرافی، از جمله پلتفرم جهانی FTX، پلتفرم FTX US، Bybit، Gate.io و MEXC Global معامله می‌شود.


بر اساس داده‌های این گزارش، FTX بیش از ۸۰ درصد معاملات ETHW را اداره می‌کند که در زمان نگارش این مقاله به ارزش ۲۴/۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. Bybit و MEXC Global به ترتیب ۱۰٪ و ۱۷/۶٪ از حجم معاملات ETHW را در اختیار دارند.


در زمان نگارش این مقاله، قیمت توکن ETHW Fork IOU با ۳۶/۷ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۴/۳۶ دلار رسیده است.


2022 09 15 19 28 06 FTX Bybit among the first exchanges to launch spot ETHW trading - صرافی‌های FTX و Bybit جزء اولین پلتفرم‌هایی هستند که معاملات اسپات ETHW را راه‌اندازی می‌کنند

صرافی Bybit روز پنجشنبه در توییتر به طور رسمی اعلام کرد که معاملات ETHW را در برابر استیبل کوین تتر (USDT) راه‌اندازی کرده است. این شرکت خاطرنشان کرد: «واریز و برداشت ETHW بزودی قابل انجام است.» صفحه معاملات ETHW/USD هم‌اکنون در وب‌سایت FTX در دسترس است.


توکن فورک شده ETHW یک رمزارز IOU است که در آن IOU مخفف “من به شما بدهکارم” می‌باشد، به این معنی که یک طرف به دیگری بدهکار می‌شود. به همین دلیل است که ETHW از هارد فورک بالقوه اتریوم مشتق می‌شود و زنجیره اصلی هنوز فورک نشده است.


انتظار می‌رود هارد فورک بلاک چین اتریوم پس از رویداد ادغام که اوایل این پنجشنبه رخ داد، انجام شود. از آنجایی که برخی از فعالان در انجمن ترجیح می‌دهند به پشتیبانی از نسخه PoW اتریوم مبتنی بر ماینینگ ادامه دهند، اما انتظار می‌رود که فورک زنجیره اصلی را به دو بخش تقسیم کند، یکی نسخه اثبات سهام و دیگری نسخه مبتنی بر اثبات کار.


همانطور که قبلا گزارش شده بود، انتظار می‌رود این هارد فورک ظرف ۲۴ ساعت پس از مرج (The Merge) رخ دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0