آکادمی هلاکوئی
1400/03/31
09:00
سقوط آلتکوین ها به دنبال ریزش روز گذشته بازار ارز دیجیتال

اتریوم ، تتا ، پولکادات ،بیت کوین کش…

اتریوم ، تتا ، پولکادات ،بیت کوین کش ، چین لینک، سولانا ، ریپل ، شیبا و دوج کوین ارزهای دیجیتالی هستند که روز گذشته پس از ریزش ۸۰ میلیارد دلاری بازار جهانی ارزهای دیجیتال کاهش چشمگیری داشتند . روز گذشته ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از ۱.۶ تریلیون دلار به ۱.۵۲ تریلیون دلار کاهش یافته است.


XRP با کاهش ۱۱ درصدی در ۲۴ ساعت مواجه شد. اتریوم در حال حاضر خطر سقوط به زیر ۲۰۰۰ دلار دارد و در حدود قیمت ۲۱۰۷ دلار معامله می شود و ۸.۰۷٪ طی ۲۴ ساعت افت کرده است. روزهای هالکیون در اوج سابق خود یعنی ۴۱۶۵ دلار در ماه گذشته بود ، اما به نظر می رسد یک عمر قبل است.


اخبار روز جمعه مبنی بر اینکه شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری اسکیل ممکن است سولانا را به موجودی خود اضافه کند ، کاری نکرد که بتواند عقبگرد SOL را از چهاردهمین به پانزدهمین ارز دیجیتال با ارزش بازار متوقف کند و با افت ۱۲.۳۱٪ به ۳۱.۷۶ دلار رسید.


DOT ، دهمین ارز دیجیتال بازار ، سرانجام این هفته در لیست کوین بیس پرو قرار گرفت که منجر به افزایش ۱۶ درصدی ارزش توکن در روز چهارشنبه شد ، اما روز گذشته با ۹٪ کاهش به ۱۹.۱۶ دلار رسیده است.


ارز دیجیتال شیبا اینو پس از آنکه ماه گذشته به مقام بیستمین ارز رمزنگاری شده با ارزش بازار رسید ، “قاتل دوج کوین” شناخته شد روز گذشته با یک افت شدید ۱۰ درصدی روبرو شد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۲۹ دلار رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0