سنا
1400/10/13
13:35
«خودرو» در صدر گروه‌های بورسی

در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سیزدهم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲ هزار و ۹۷۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲۷۸ واحد افزایش، به رقم ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات سومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۹ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.


شاخص بازار اول کاهش ۲ هزار و ۱۷۱ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۶ هزار واحدی را تجربه کردند.


همچنین گروه خودرو با ۳۸ هزار و ۷۶۴ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۶ هزار و ۴۵۸ معامله به ارزش یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۹۰ هزار و ۶۶۰ معامله به ارزش یک هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال، گروه مواد دارویی با ۱۵ هزار و ۱۳۲ معامله به ارزش ۹۲۰ میلیارد ریال و گروه اداره بازارهای مالی با ۱۳ هزار و ۲۸۳ معامله به ارزش ۷۲۲ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.


بانک ملت با ۶۴۵ واحد، گروه دارویی برکت با ۱۴۱ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۰۰ واحد، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۷۵ واحد و گروه صنعتی بارز با ۵۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.


در مقابل، شرکت پتروشیمی نوری با ۴۷۸ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۲۹۹ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با ۲۸۴ واحد، شرکت فولاد خوزستان با ۲۳۹ واحد و شرکت تدمین سرمایه نوین با ۱۵۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.


محبوبه حاجی زاده

انتهای خبر

0
0