اقتصاد آنلاین
1399/10/14
16:36
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ بهبود نسبی ارزش معاملات در دومین روز هفته

امروز معامله‌گرها ۱۴هزار و ۵۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و سه درصد از کل سهام سایپا شیشه معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۴هزار و ۵۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد « برکت »، « شپنا »، « بوعلی »، « خودرو » و « شستا » به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در دومین روز هفته معادل ۵۲۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۳۴۵میلیارد تومان دوم شد و سهام پتروشیمی بوعلی سینا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۹۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۳۹۵میلیارد تومانی دوم شد و «مواد و محصولات دارویی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز سه درصد از کل سهام سایپا شیشه (#کساپا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۳سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۷نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید


رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.14
رتبه بندی ارزش معاملات14.10.99
انتهای خبر

0
0