بورسینه
1399/10/21
09:50
🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشا...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود هزار و ۷۶۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #سپیدار، #کرمان و #شستا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۳۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #دی، #گدنا و #حآسا در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۳۰میلیارد تومان (۷۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «سپیدار» به ۳۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با فشار فروش ۲۱۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۸درصد از سه هزار و ۹۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0