بورس۲۴
1401/08/04
22:25
سود هر سهم تفیرو در مقایسه با سال مالی قبل ۴ برابر شد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴ ، درآمد های عملیاتی شرکت مهندسی فیروزا از ۱ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۰ با رشد ۵۸۷٪ به ۷.۸ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۱ رسیده است.

سود هر سهم تفیرو در مقایسه با سال مالی قبل 4 برابر شد

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، درآمد های عملیاتی شرکت مهندسی فیروزا از ۱ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۰ با رشد ۵۸۷٪ به ۷.۸ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۱ رسیده است. بهای تمام شده درآمد های عملیاتی نیز از ۳۱۶ میلیون تومان در شش ماهه ۱۴۰۰ با رشد ۱۳۶۶٪ به ۴.۶ میلیارد تومان رسیده است.


در شش ماهه اول ۱۴۰۱ ، شرکت به ازای هر ۱۰۰ ریال درآمد عملیاتی ، ۳۹ ریال سود ناخالص ، ۱۱ ریال سود عملیاتی و ۹ ریال سود خالص ساخته است. شرکت در شش ماهه ۱۴۰۰ زیان خالص ۸۷۶ میلیون تومانی را ثبت کرده بود ولی در شش ماهه اول ۱۴۰۱ از زیان خارج شده و به سود خالص ۶۴۰ میلیون تومانی رسیده است.


در شش ماهه ۱۴۰۰ شرکت ۹۱ میلیون تومان هزینه مالی داشته که تا بازه شش ماهه ۱۴۰۱ این رقم صفر شده است. سهم سهامداران شرکت از نتیجه عملیات شرکت در شش ماهه ۱۴۰۱، از ۷۳ تومان زیان خالص شش ماهه ۱۴۰۰ به ۵۳ تومان سود خالص رسیده است و سود هر سهم شرکت تقریبا ۴ برابر سود سال مالی ۱۴۰۰ محاسبه شده است.


بدهی ها شرکت که مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان است ، ۹۰٪ ساختار سرمایه شرکت را تشکیل می دهند. از این رقم ، ۱۶۹ میلیارد تومان مربوط به بدهی های جاری بوده که پیش دریافت ها به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان ، سهم ۸۳٪ در بدهی های کوتاه مدت دارند.


روند رو به بهبود شرکت در وجوه نقد عملیاتی نیز قابل مشاهده است. مجموع این وجوه از ۲.۴ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۰ با ۹۴٪ رشد به ۴.۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

تفیرو
انتهای خبر

0
0