اقتصاد آنلاین
1400/02/11
16:03
کدال‌نگر ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰ / جهش ۱۶۳درصدی سود آریا

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه ۴۳درصدی دتماد به ثبت رسید. شرکت معدنی دماوند، از انعقاد قرارداد فروش مقدار ۵۰۰تن کنسانتره سولفور سرب خشک صادراتی خبر داد.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«دتماد»: افزایش سرمایه ۴۳درصدی شرکت تولید مواد اولیه دارو پخش از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۱۵,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


«دیران»: افزایش سرمایه ایران دارو با رای مجمع به تصویب رسید.


«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا از عدم موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه بابت آن قسمت از آورده و مطالبات حال شده و انجام همان قسمت از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم خبر داد.


اطلاعیه‌ها

«پیزد»: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد اعلام نمود در راستای تعیین تکلیف تسهیلات ارزی دریافتی از بانک سپه شعبه فلسطین شمالی به مبلغ ۲۷.۳۵۴.۲۷۰ یورو طی پیگیری‌های مکرر جهت بازپرداخت وام ارزی، نهایتا تلاش صورت گرفته به ثمر رسید و تسهیلات ارزی مذکور در قالب مصوبات فوق الذکر به تسهیلات ریالی با مبلغ کل ۱۲۳میلیارد تومان ، ۴ساله، با نرخ بهره ۱۸درصد و با اقساط ۶ماهه تامین گردید.


«شاملا»: شرکت معدنی دماوند، از انعقاد قرارداد فروش مقدار ۵۰۰تن کنسانتره سولفور سرب خشک صادراتی خبر داد.


«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته‌گری اعلام نمود در نظر دارد بارگیری و حمل بار معدنی مورد نیاز خود را از معادن به کارخانه واقع در شهرستان فیروزکوه را از طریق مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید.


«خعتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران اعلام نمود در نظر دارد با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس، در چارچوب دستورالعمل معاملات عمده ۲۲.۵۹ از سهام شرکت سرمایه‌گذاری وثوق امین را با شرایط ذیل واگذار نماید .


«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا از عدم موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه بابت آن قسمت از آورده و مطالبات حال شده و انجام همان قسمت از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم خبر داد.


«کدما»: شرکت معدنی دماوند از انعقاد قرارداد فروش مقدار ۵۰۰تن کنسانتره سولفور سرب خشک صادراتی خبر داد.


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«ثاباد»: شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۵۰۷ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ۱۱ریال زیان شناسایی کرده بود.


«آریا»: شرکت پلیمر آریا ساسول، در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹ توانست با سرمایه ۹۱۷میلیارد تومان ، ۱۲۰۸۱ریال برای هر سهم سود محقق کند که با جهش ۱۶۳درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه می‌باشد.


«دکیمی»: شرکت صنعتی کیمیدارو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۰ حدود ۱۴میلیارد تومان درآمد فروش داشت.


«کفرا»: شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در مدت ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۰ حدود ۵۰میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات به دست آورد.


انتهای خبر

0
0