فرارسانه
1400/07/03
11:34
👤قاسمعلی جمالی، معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه ویژه معرفی شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر ک...

👤قاسمعلی جمالی، معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه ویژه معرفی شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر که دقایقی پیش در فرابورس آغاز شد، گفت:



🌀مجموعه غدیر از سال ۱۳۹۸ تصمیم گرفت عرضه شرکت‌های زیرمجموعه خود را آغاز کند. هلدینگ سیمانی غدیر اولین هلدینگ قدیمی این مجموعه به شمار می‌رود و در حال حاضر ظرفیت تولید ۱۰ درصد سیمان کشور را در اختیار دارد.



🔹با توجه به تحولات غدیر و عرضه سیمان در بورس کالا و مکان‌یابی مناسب زیرمجموعه‌ها از لحاظ صادرات، در حال حاضر جزو بهترین هلدینگ‌های این صنعت در کشور است.



🌀امید است این عرضه اولیه به خوبی انجام شود و با توجه به برنامه بلندمدت برای عرضه سایر سهام، استراتژی‌ها برای حمایت از سهامدار خرد از سوی مجموعه غدیر صورت می‌گیرد.



🔹غدیر در زمینه عرضه شرکت‌های زیرمجموعه در بازار سرمایه، نگاه بلندمدت دارد که در برهه کنونی عرضه هلدینگ صنعتی معدنی در دست اقدام است و در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه می‌شود.


همچنین برنامه عرضه شرکت فولاد غدیر ایرانیان و فولاد شاهرود را نیز داریم.




#سغدیر


#عرضه_اولیه


#فرابورس


🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0