آکادمی هلاکوئی
1399/11/02
01:07
کمپانی BlackRock در معاملات آتی بیت کوین سرمایه گذاری می کند

طبق دو پرونده جدیدی که در کمیسیون بورس…

طبق دو پرونده جدیدی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به ثبت رسیده، به نظر می رسد که BlackRock قصد دارد در معاملات آتی بیت کوین سرمایه گذاری کند.


دو پرونده به SEC ارسال شده است


دو پرونده به نام BlackRock Funds V و BlackRock Global Allocation Fund, Inc به احتمال سرمایه گذاری BlackRock در معاملات آتی بیت کوین اشاره دارد. هر یک از این پرونده ها بر این دلالت دارد که ممکن است بخشی از سرمایه ی BlackRock صرف سرمایه گذاری در قراردادهای آتی بیت کوین شود. در هر دو پرونده نیز خطرات بیت کوین از جمله تغییرات قانونگذاری، نوسان قیمت و نقدشوندگی به خاطر حجم کم معاملات مشخص شده است. این دو پرونده به طور خاص مربوط به بیت کوین نمی شوند و سایر سرمایه گذاری ها از جمله بورس و اوراق بهادار را نیز در بر می گیرد.


هنوز سرمایه گذاری انجام نشده است


BlackRock ابتدا در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) با تشکیل یک کارگروه ویژه بلاک چین، علاقه ی خود را به رمزارزها نشان داد و سپس در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) امکان راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ی بیت کوین (ETF) را بررسی کرد این در حالیست که این نوع سرمایه گذاری هنوز در ایالات متحده آمریکا تایید نشده است.


علاقه ی این شرکت به رمزارزها از آن زمان تا کنون به تدریج بیشتر شده است. در ماه نوامبر (آبان ماه ۹۹) مدیر ارشد سرمایه گذاری این شرکت گفت که بیت کوین پتانسیل جایگزین طلا را دارد. اگر برنامه های مشخص شده در دو پرونده به خوبی پیش برود، این اولین سرمایه گذاری مرتبط با بیت کوین BlackRock خواهد بود. با این تفاسیر، هنوز مشخص نیست که برنامه های پیشنهادی BlackRock مورد تایید قرار بگیرد.


BlackRock بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه گذاری جهان می باشد. این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۷.۸ تریلیون دلار دارایی را تحت مدیریت خود دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0