رمزارز نیوز
1401/02/27
10:44
شیبا در حال سبقت گرفتن از دوج کوین!

شیبا با بیش از ۳.۳ میلیون دنبال کننده به رقیب خود دوج کوین نزدیک می‌شود شیبا و دوج کوین در یکی از شدید‌ترین… مطالعه مطلب ...

شیبا با بیش از ۳.۳ میلیون دنبال کننده به رقیب خود دوج کوین نزدیک می‌شود


شیبا و دوج کوین در یکی از شدید‌ترین رقابت‌هایی بوده‌اند که فضای کریپتو تا به حال دیده است. آنها نه تنها از نظر بازده بلکه از نظر اجتماع نیز با هم رقابت می کنند. هر دو ارز دیجیتال در سال گذشته شاهد رشد فوق العاده جوامع خود بوده‌اند. با این حال دوج کوین همیشه پیشتاز بوده است، به خصوص در مورد دنبال کنندگان توییتر. این ممکن است برای مدت طولانی تری صدق نکند زیرا شیبا همچنان در تلاش برای کوچکتر کردن این شکاف است.


اخیرا دنبال کنندگان شیبا در توییتر به بیش از ۳,۳۳۲,۴۷۰ میلیون رسیده است. در حال حاضر دوج کوین تنها ۳,۳۵۶,۵۴۱ میلیون دنبال کننده این پلتفرم دارد و شیبا اکنون تنها حدود ۲۰ هزار دنبال کننده با دوج کوین فاصله دارد و شاید از آن نیز پیشی بگیرد.


روز ۱۳ می، شیبا یک سال پس از آن که ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم، بیش از یک میلیارد دلار توکن یعنی ۵۰ تریلیون شیبا را در آن زمان، به صندوق خیریه کووید ۱۹ در هند اهدا کرد، را جشن گرفت. کمک مالی بوترین با استفاده از این میم کوین کنجکاوی سرمایه گذاران کریپتو را برانگیخت.


انتهای خبر

0
0