کانال عرضه اولیه
1399/11/28
11:37
🌿🌺🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌺🌿 🌹🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹🌹 ❤️امروز سه شنبه 1399/11/28 برابر با 4 جمادی الثانی 1442 ❤️ 🔴...

🌿🌺🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌺🌿


🌹🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹🌹



❤️امروز سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ برابر با ۴ جمادی الثانی ۱۴۴۲ ❤️



🔴🔵⚫️👈 اکثریت بزرگان بازار منفی / افت ۱۰۶۱۴ واحدی شاخص بورس تهران / چرا حقوقی هایی که ایارگری می کنند اسامی آنها اعلام نمی شود؟



🔷👈 عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما خوبان



🔷👈 در چهارمین روز از معاملات این هفته بازار سرمایه، در ۲.۵ ساعتی که از بازار گذشت، شاخص کل بورس تهران با افت ۱۰۶۱۴ واحدی روبرو، و به رقم ۱۲۴۶۶۷۱ واحدی رسید. اما شاخص هم وزن با رشد ۵۱۶ واحدی روبرو شد.



🔷👈 تقریبا" ۷۵ شرکت با صف خرید و ۳۳۵ شرکت با صف فروش روبرو شدند.



🔷👈 صندوق #پالایش با صف فروش ۲۸ میلیونی همراه شده است.



🔷👈 #شستا نیز دارای صف فروش۷۱ میلونی است!!!!



🔷👈 با توجه به رشد خوب قیمت نفت در این روزها، و در صورت تداوم آن؛ انتظار مثبتی از گروه پالایشی و صندوق پالایش می توان انتظار داشت. نفت برنت به بالای ۶۳ دلار در هر بشکه رسید...



🔷👈 پس از عرضه گسترده حقوقی ها و ایثارگری آنان که به قول بعضیا باید تشکر از آنها کرد!!!! و گویا کسی توان برخورد با آنها را ندارد و یا اراده بر این است که اینگونه باشد (نمی دانیم دلیلش چیست؟) پس از حرکت سبز روز شنبه که سراسر بازار به استقبال طرح جدید دامنه نوسان نامتقارن رفته بود، به یکباره عده ای از حقوقی ها که گویا آمده اند تا ایثارگری کنند روند بازار را مجددا به هم ریخته و طی دو روز کاری بازار با منفی ها و صف فروش مواجه شده است.



🔷👈 با توجه به کاهش ۲٪ دامنه نوسان؛ سهامداران هیجان را کنار گذاشته و در دام و فریب بعضا حقوقی های شیا نیفتند. در هر صورت تا رفع شدن ابهامات سیاسی و اقتصادی و عدم حمایت دولت و مسئولین فعلا این تنها راه ممکن بود که باید همه از آن در کوتاه مدت حمایت کنند.



👈



انتهای خبر

0
0