اقتصاد آنلاین
1399/07/20
22:14
افزایش قیمت بلیت هواپیما متوقف شد

شورای رقابت تا بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی، هرگونه افزایش قیمت بلیت هواپیما را متوقف و درخواست کرد نرخ نامه جدید عملیاتی نشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رضا شیوا رییس شورای رقابت در خصوص متوقف شدن افزایش قیمت بلیت هواپیما ، گفت: در جلسه روز گذشته شورای رقابت درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما بحث و گفت و گو شد.


این مقام مسیول با بیان اینکه نباید قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کند، ادامه داد: در جلسه روز گذشته با رییس انجمن هواپیمایی کشور نیز گفت و گو کردیم، آن‌ها هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشتند.


رییس شورای رقابت بیان کرد: شورای رقابت تا بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی، هر گونه افزایش قیمت بلیت هواپیما را متوقف و درخواست کرد نرخ نامه جدید عملیاتی نشود و اکنون شورای رقابت در حال بررسی قیمت هاست.


شیوا گفت: در گذشته هم در مورد وضعیت حمل و نقل هوایی کشور مطالعاتی کرده بودیم و برای خطوط هوایی که رقابتی هستند سقف و کف قیمتی تعیین کردیم و برای برخی از خطوط فقط سقف قیمتی در نظر گرفتیم. به زودی دستورالعمل نحوه همکاری با انجمن شرکت‌های هواپیمایی را اعلام می‌کنیم.


رییس شورای رقابت بیان کرد: وظیفه انجمن هواپیمایی کشور تعیین قیمت بلیت هواپیما نیست و تا ابلاغ دستورالعمل جدید شورا رقابت هرگونه افزایش قیمت بلیت خطوط هوایی باید متوقف شود.


انتهای خبر

0
0