بورس۲۴
1401/06/29
05:07
پیش‌بینی وضعیت بورس ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / از سعادت‌آباد تا نیویورک

این روزها توجه اکثر معامله‌گران به تحولات نیویورک (حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل) و البته نشست چهارشنبه شب فدرال رزرو درخصوص تصمیم‌گیری نسبت به افزایش نرخ بهره در آمریکا است و حتی می‌بینیم که بازار کامودیتی‌ها با نوسانات نسبتا تند و تیزی همراه شده‌اند. بنابراین طبیعی است برای امروز و فردا هم بازاری کم‌رمق و ضعیف را داشته باشیم.

پیش‌بینی وضعیت بورس 29 شهریور 1401 / از سعادت‌آباد تا نیویورک

۱) پیش‌بینی بازار ...


بورس۲۴ : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته اگرچه مقداری بهتر از بازار یکشنبه بود اما در مجموع شرایط کلی به شکل رکودی و بی‌رمق دنبال شد. در نتیجه این رویداد شاخص کل با افت حدود ۴ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحدی کاهش ارتفاع داد. در نماگر هم‌وزن هم وضعیت تعریف چندانی ندارد و این شاخص در آستانه برگشت به کانال ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفته است. ارزش معاملات کماکان روند کاهشی دارد و تراز نقدینگی حقیقی‌ها منفی است. فضای رکودی ادامه دارد و شرایط بازار طوری است که فشار فروش قوی مشاهده نمی‌شود، اما ابهامات به‌قدری زیاد است که خریداران پا پیش نمی‌گذارند و زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارند. به نظر می‌رسد در شرایطی که با گذر زمان یکی از ابهامات مهم برطرف شود خریداران ریسک‌پذیر وارد میدان شوند و سکان بازار را به سمت مثبت‌ها حرکت دهند.


اما این روزها توجه اکثر معامله‌گران به تحولات نیویورک (حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل) و البته نشست چهارشنبه شب فدرال رزرو درخصوص تصمیم‌گیری نسبت به افزایش نرخ بهره در آمریکا است و حتی می‌بینیم که بازار کامودیتی‌ها با نوسانات نسبتا تند و تیزی همراه شده‌اند. بنابراین طبیعی است برای امروز و فردا هم بازاری کم‌رمق و ضعیف را داشته باشیم. با این حال رسیدن هر خبری از دو ناحیه یاد شده، (چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی) می‌تواند عاملی نوسان قیمت‌ها در بازار سهام باشد.


مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

انتهای خبر

0
0