آکادمی هلاکوئی
1400/09/23
14:20
انتقال ۲۱ میلیون XRP به بایننس، توسط نهنگ ها!

سرویس پیشرو ردیابی رمزارز ویل آلرت (Whale Alert)…

سرویس پیشرو ردیابی رمزارز ویل آلرت (Whale Alert) در توئیتی منتشر کرده است که طی ۱۵ ساعت گذشته، بیش از ۱۶ میلیون دلار کوین ریپل (XRP) از صرافی HitBTC به بایننس(Binance) ارسال شده است. در اینجا جزئیات این معامله آورده شده است.


انتقال ۲۱ میلیون XRP به بزرگترین صرافی جهان توسط نهنگ


داده های به اشتراک گذاشته شده توسط سرویس بلاک چین فوق نشان می دهد که ۲۱,۰۰۱,۶۳۶ XRP (که معادل ۱۶,۷۸۲,۷۶۱ دلار است) به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.


پلتفرم تجزیه و تحلیل Bithomp تصریح کرد که این “کیف پول ناشناخته” بر اساس Binance است و این کیف پول در HitBTC توسط صرافی Poloniex افتتاح شده است.


نهنگ 1 - انتقال 21 میلیون XRP به بایننس، توسط نهنگ ها!

یک روز پیش از آن، U.Today گزارش داده بود که ۱۲۷.۳ میلیون XRP توسط صرافی‌های رمزنگاری بزرگ کره جنوبی Bithumb و Coinone جابه‌جا شده است. آن چهار انتقال عظیم ارسال شده توسط آن پلتفرم ها با افزایش شدید فعالیت آدرس XRP همزمان بود. داده های مربوط به آن توسط جمع کننده داده سنتیمنت (Santiment) ارائه شده است.


تعداد آدرس های XRP فعال در مقایسه با می سال گذشته(اردیبهشت ۱۳۹۹) بسیار زیاد بود. در ماه اکتبر(مهر)، تعداد آدرس‌های XRP فعال به ۱۴۷۰۰۰ رسید. این رقم تاکنون اندکی کاهش یافته و به ۹۵۳۰۰ آدرس رسیده است. در ماه می ۲۰۲۰، اگرچه، در شروع همه‌گیری کرونا، تنها حدود ۵۰۰۰ آدرس بود. برخی از اعضای اصلی انجمن XRP معتقدند که این افزایش در فعالیت آدرس، نشانه خوبی برای XRP است.


XRP به ۰.۷۰ دلار کاهش می یابد


بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، ارز دیجیتال XRP رتبه هشتم، در ۱۳ دسامبر(۲۲ آذر) شروع به کاهش کرد و سطح ۰.۸۰ دلار را از دست داد.


در زمان انتشار این مطلب، این ارز دیجیتال با قیمت ۰.۷۹۱۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته اندکی بیش از ۵ درصد از دست داده است.


استرالیایی ها، شیبا اینو (SHIB) را به کاردانو (ADA) و XRP ترجیح می دهند


بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Saxo Markets، دومین میم کوین محبوب، Shiba Inu (معروف به قاتل دوج کوین (Dogecoin)) نسبت به XRP و کوین بومی کاردانو، ADA، در بین استرالیایی ها محبوبیت بیشتری داشته است.


پیش از Shiba Inu در لیست نظرسنجی، بیت کوین، اتریوم، بایننس (BNB) و دوج کوین قرار دارند. لازم به ذکر است که نتایج نظرسنجی نشان داد که استرالیایی ها تا چه اندازه از هر یک از این کوین ها آگاه هستند. طبق این نظرسنجی، SHIB بیشتر توسط جوانان (۷ درصد از جمعیت استرالیا) به رسمیت شناخته شد تا میانسال ها (فقط ۱ درصد).



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0